Strona o Mnie.
Zobacz moje komentarze.
Dodaj mnie do ulubionych.
Zadaj pytanie sprzedającemu.
Zapraszam na inne moje aukcje.
SPOSÓB PŁATNOŚCI
i koszt wysyłki
Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:
87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460754
Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym sklepie
RC4MAX
ul. Targowa 12
41-200 Sosnowiec
PN – PT 9 – 18
SOBOTA 10 – 14
|
HiTec SERWO HS-81 -=RC4MAX=-
SERWO Hi-Tec HS-81
Doskonały do małych elektrycznych samolotów oraz sterowania przepustnicą w samolotach z silnikami spalinowymi.
Prędkość działania (6,0V): 0,09 s / 60° bez obciążenia
Moment zatrzymujący (6,0V): 30 Ncm
Kąt działania: ±40°
Wymiary: 29,7 x 11,2 x 29,6 mm
Masa: 16,6 g
Serwomechanizm bardzo mały
Mikro serwomechanizm HS-81 jest jednym z najbardziej popularnych HiTEC’ów. Przy znakomitej proporcji pomiędzy szybkością i momentem obrotowym, został tak zaprojektowany, aby był zarówno ekonomiczny jak i niezawodny. Dzięki standaryzacji serwomechanizmów HiTEC’a, wszelkie tarcze, dźwignie i ramiona sterujące ze standardowych serwomechanizmów będą również pasowały do HS-81.
Dostępny jest z przekładnią zarówno całkowicie nylonową jak i metalową (HS-81MG).
W opakowaniu:
- serwomechanizm z bardzo małą tarczą sterującą (M-O) i wkrętem mocującym;
- dźwignia bardzo mała, krzyżowa, czteroramienna (M-X);
- dźwignia bardzo mała, dwuramienna (M-I);
- dwa amortyzatory gumowe z tulejkami wewnętrznymi;
- dwa wkręty montażowe.
Dane techniczne:
Napięcie działania: 4,8 ÷ 6,0 V
Prędkość działania (4,8V): 0,11 s / 60° bez obciążenia
Prędkość działania (6,0V): 0,09 s / 60° bez obciążenia
Moment zatrzymujący (4,8V): 26 Ncm
Moment zatrzymujący (6,0V): 30 Ncm
Wymiary: 29,7 x 11,2 x 29,6 mm
Masa: 16,6 g
Długość przewodu połączeniowego: 160 mm
Zakres temperatur pracy: -20 ÷ +60 °C
Pobór prądu (4,8V): 8,8 mA w stanie bezczynnym; 220 mA - działanie bez obciążenia
Pobór prądu (6,0V): 9,1 mA w stanie bezczynnym; 280 mA - działanie bez obciążenia
Typ łożyskowania: brak, zewnętrzna obudowa służy jako łożyskowanie
Typ przekładni: całkowicie plastikowa (nylon)
Napęd potencjometru: bezpośredni
Typ silnika: 3 biegunowy
Możliwość modyfikacji pełnoobrotowej: nie
System sterowania: dodatni impuls z sygnałem sterującym 1500 µs dla neutrum
Wymagany impuls: napięcie międzyszczytowe 3 ÷ 5 V
Kąt działania: 40° w obie strony, przy czasie impulsu 400 µs
Kierunek obrotu: zgodny z ruchem wskazówek zegara
/ czas trwania impulsu 1500 ÷ 1900 µs
Szerokość martwej strefy: 8 µs
Pokaż zdjęcie w nowym oknie
Zapraszamy także na inne nasze aukcje:
|
Sprzedawane przedmioty posiadamy fizycznie w sklepie, dzięki temu natychmiast realizujemy wysyłki.
PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI proszę sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera CZY NIE JEST USZKODZONA.
Jeśli są jakieś uszkodzenia proszę kazać spisać kurierowi/listonoszowi protokół szkody. Jest to podstawa do uznania ewentualnej reklamacji. Uszkodzone przesyłki bez protokołu szkody nie będą uwzględniane do reklamacji!!!
Z powodu dużej liczby zaginięć paczek pobraniowych na poczcie, wszystkie pobrania na kwotę przekraczającą 100 zł będą realizowane firmą kurierską.
Za wynikłe utrudnienia bardzo przepraszamy.
|