Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hitec Optic 6 35MHz 6-cio kanałowa

25-06-2012, 6:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 280 zł     
Użytkownik adiice
numer aukcji: 2414211176
Miejscowość Bolesławiec
Wyświetleń: 155   
Koniec: 18-06-2012 19:39:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam

Aparatura Hitec Optic6 35MHz

Aparatura jest używana posiada ślady użytkowania (drobne ryski, antene musiałem zacisnąć lekko bo wyskoczył jeden segment, gdzies mi się klej lekko na nia wylał CA wiecej fotek z wadami wyśle na maila). Musiałem ją rozebrać w celu naprawienia mechanicznego drążka. Aparatura jest w 100% sprawna. Nigdy nie było problemów z zasięgiem. 35MHz dobre do FPV, częstotliwości nie wpadają w harmoniczne.

Kontakt tylko mailowy ponieważ będę po za granicami kraju.

W zwstawie:

Oryginalne pudełko

Aparatura z modułem(HPF-Mi) 35 MHz

Odbiornik (HPD-07RH)

Ładowarka akumulatora aparatury

Instrukcja obsługi

Drugi akumulator do zasilania odbiornika 4,8v 13000mAh (NiMh nigdy nie używany)

OPIS

# 6 kanałów w pełni proporcjonalnych ! - układ pomiaru czasu i ostrzegania - duży, czytelny wyświetlacz LCD
# sygnalizacja rozładowania akumulatorów
# możliwość odwrócenia kierunku pracy serwomechanizmów ( rewersy ) we wszystkich kanałach
# kasowanie danych i przywracanie funcji fabrycznych
# możliwość ustawienia różnej długości drążów sterowniczych
# przełącznik odcięcia silnika - pamięć aż 7 modeli ( użytkownik może zdefiniować ustawienia/trymowania 7 różnych modeli)
# zapamiętywanie nazw modeli ( do 7 liter ) i możliwość kopiowania danych - # 2 programy latania: ACGL
- akrobacja samolotowa i szybowiec ,HELI -helikopter
- 2 niezależne timery - zmiana nieliniowości sterowania EXP - DUAL RATE - dla kanałow 1,2 i 4 ( programowanie 2 poziomów wychyłów w/w kanałów i możliowość przełączania między nimi w trakcie lotu )
- funkcja proporcjonalnych klap powiązana z drążkiem sterowniczym
# EPA ( END POINT ADJUST )regulacja punktu końcowego ruchu serwomechanizmów dla wszystkich kanałów - możliwość ustawienia charakterystyki wykładniczej dla kanałów 1,2 i 4
# gniazdo instrukora ( daje także możliwość podłaczenia kabla symulatora lotu )
# SUBTRIM - ustawianie serw w neutrum
# MIKSERY
- tryb akrobacji samolotowej i szybowcowej ACGL
- mikser V-tail ( statecznik tylny w układzie V, sterujący jednocześnie kier. i wys. ) - szybowce z V-usterzeniem
- CAMB - mikser wychyłu lotek i klap do góry lub do dołu z równoczesnym ruchem steru wysokości - przydatne np w sużych szybowcach do szybkich przelotów lub do powolnego latania w warunkcha termicznych.
- FLPT - regulacja toru pracy klap
- FLPN - mikser klap - możliwość wykorzystania lotek jako klap przydatnych do lądowania ( pod warunkiem zainstalowania osobnych serw dla każdej lotki ), bez utraty ich podstawowje fukcji - pracy naprzemiennej ( skręcanie )
- ADIF - regulacja zróżnicowania pracy klapolotek - niwelacja skłonności modelu do skrętu w jedną ze stron( przydatna podczas używania odbiornika 5 kanałowego ! )
- LAND równoległy wychył klap i steru wysokości do uprzednio zdefinowanego położenia.
- ELVN - do modeli typu delta ( bezogonowych ) równoczesne wykorzystanie lotek jako jako steru wysokości. - A->R równoczeny wychył steru kierunki i klap- pomaga w wykonywaniu głębszych skrętów. - E->F mikser steru wysokości i klap - rówoczesny wychył klap ( w dół ) i steru wysokości ( w górę )
- CROW ( tzw motyl )- mikser klap, lotek i steru wysokości - rówoczesny wychył klap ( w dół ),lotek (do góry) i steru wysokości ( góra lub dół - zależy od typu i zachowania modelu ) - zastosowanie w dużych szybowcach i wieloczynnościowych modelach spalinowych ( wymaga wyodrębnionych klap i lotek ). - służy do bardzo skuteczngo hamowania , przydatne przy lądowaniu.

# MIKSERY - tryb helikopterowy HELI
- R->T Rudder Throttle Mix - blokowanie stałych obrotów podczas zawisu helikoptera
- GYRO Settings - ustawianie różnych parametrów żyroskopu w zależności od typu i charakteru modelu ("gain").
- HOLD - throttle hold: podtrzymanie serwa gazu w ustanej pozycji
- THCV throttle curve- 5-cio pozycyjna krzywa obrotów silnika - PTCV - pitch curve - 5cio pozycyjna krzywa pochylenia łopat
- Odcięcie gazu ( Throttle Cut )
- RVMX - Mikser obrotów - pochylenia łopat do hovering
- Pokrętło gazu do hovering
- Wyłącznik silnika
- Mikser pochylenia wirnika