• Firma czynna jest w godzinach 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku - w tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile • Nie sprzedajemy poza Allegro • Nie odwołujemy ofert, prosimy o rozważną licytację • Zalicytowanie w danej aukcji oznacza zawarcie prawnie wiążącej umowy • Przed licytacja proszę dobrze zapoznać się z wymiarami oraz opisem • Zawsze przyjmuję reklamacje uzasadnione, jesteśmy tylko ludźmi i może się zdarzyć, że czegoś nie zauważymy. Więc jeśli towar nie będzie spełniał oczekiwań, proszę o jak najszybszy kontakt w celu rozwiązania takiej sytuacji. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Ani paczek bez wcześniejszego ustalenia. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 7dni. • Jeśli chcą Państwo kupić kilka rzeczy i ma to być wysłane w jednej przesyłce, daje 10 dni na dokonanie wpłaty. I dopiero po zakończeniu zakupów proszę przelewać pieniążki, jeśli dostanę wcześniej, po prostu wysyłam. • W momencie nadania przez nas przesyłki na poczcie, przestajemy ponosić za nią odpowiedzialność. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, to zawsze dysponujemy dowodem nadania. Po 14 dniach roboczych składamy reklamację na poczcie. Po jej rozstrzygnięciu (co zależy tylko i wyłącznie od Poczty Polskiej i może trwać nawet 6-7 tygodni) zwracamy pieniądze lub wysyłamy na nowo towar. W przypadku zaginięcia przesyłki zwracamy pieniądze dopiero po potwierdzeniu przez pocztę, że przesyłka faktyczne zaginęła! • Przesyłki wysyłamy codziennie za pośrednictwem Poczty Polskiej • Koszt przesyłki nie podlega negocjacji. Wysyłamy wiele przedmiotów w jednej paczce czyli koszt przesyłki jest jednorazowy.
|