- wysoka jakość urządzenia,
- gotowy do pracy zestaw VoIP
- możliwość podłączenia kilku słuchawek
- obsługa do 6 numerów telefonów
- obsługa linii analogowej
Idealny zestaw do domu, biura lub mieszkania !
|
Siemens A580 DECT IP to najnowszy model z serii dwu funkcyjnych telefonów bezprzewodowych - Gigaset.
Stacja bazowa A580 może być podłączona zarówno do tradycyjne linii telefonicznej oraz łącza szerokopasmowego dla połączeń telefonii internetowej.
Stacja bazowa jest bramką VoIP, nie wymaga podłączenia żadnych dodatkowych urządzeń.
Z tyłu urządzenia znajdują się dwa otwory pozwalające na zawieszenie bramki na ścianie, złączę analogowej lini telefonicznej (RJ-24) oraż gniazdo zasilania.
Z boku znajduje się złącze Ethernet (RJ-45) do podłączenia internetu.
Istnieje możliwość podłączenia aż do 6 słuchawek do jednej stacji bazowej oraz wykonywania do trzech połączeń w tym samym czasie.
Aparat A580IP wyposażony jest w podświetlany wyświetlacz o rozdzielczości 96x64 piksle, 5 polifonicznych dzwonków oraz 10 melodii.
Dzięki możliwości zarejestrowania do 6 różnych kont SIP telefon ten może obsługiwać do 6 niezależnych numerów lub linii wewnętrznych w tym samym czasie.
Telefon Gigaset A580 IP Siemens służy do wykonywania połączeń internetowych (VOIP) oraz połączeń stacjonarnych przy użyciu linii analogowej np: ( TPSA, Netia ).
Bezprzewodowy telefon posiada możliwość skonfigurowania do 6 kot internetowych np: Haloip lub inny operator voip oraz wykonywanie połączeń przez tradycyjną sieć oraz przyjmowanie rozmów z sieci stacjonarnej. Telefon posiada również możliwość zalogowania do 6 słuchawek bezprzewodowych.
Gigaset A580 posiada energooszczędne zasilacze do bazy jak i stacji telefonu, gdzie jest ładowany.
Jest on idealnym rozwiązaniem zarówno do prywatnego użytku, małych jak i średnich firm.
Telefonia VoIP oferuje znaczne obniżenie kosztów korzystania z telefonu stacjonarnego.
Dzięki temu zestawowi nie potrzebna jest kosztowna centrala telefoniczna:
- każdej ze słuchawek można przydzielić osobny numer telefonu, dzięki czemu połączenia będą realizowane tylko z wybranym pracownikiem / oddziałem firmy,
- kazdy pracownik / oddział wykonuje połączenie ze swojego numeru telefonu.
- łatwa kontrola billingów
- darmowe połączenia między pracownikami / oddziałami
- brak opłat za utrzymanie linii telefonicznych
- zcentralizowane zarządzanie telefonią poprzez dołączoną bramkę.
Dla wszystkich naszych klientów oferujemy bezpłatne wsparcie techniczne w konfiguracji urządzenia pod wybranego operatora VoIP lub pre-konfiguracje (klient otrzymuje od nas już skonfigurowane urządzenie).
Wszelkie informacje dotyczące tego zestawu można uzyskać pod adresem [zasłonięte]@wificon.pl lub numerem telefonu: (41)[zasłonięte]26072.