- wysoka jakość urządzenia,
gotowy do pracy zestaw
VoIP
możliwość podłączenia kilku
słuchawek
obsługa do 6 numerów
telefonów
obsługa linii
analogowej
Idealny zestaw do domu, biura lub mieszkania
! |
Siemens A580 DECT IP to
najnowszy model z serii dwu funkcyjnych telefonów bezprzewodowych - Gigaset.
Stacja bazowa A580 może być
podłączona zarówno do tradycyjne linii telefonicznej oraz łącza szerokopasmowego
dla połączeń telefonii internetowej.
Stacja bazowa jest bramką VoIP, nie
wymaga podłączenia żadnych dodatkowych urządzeń.
Z tyłu urządzenia
znajdują się dwa otwory pozwalające na zawieszenie bramki na ścianie, złączę
analogowej lini telefonicznej (RJ-24) oraż gniazdo zasilania.
Z boku znajduje
się złącze Ethernet (RJ-45) do podłączenia internetu.
Istnieje możliwość podłączenia
aż do 6 słuchawek do jednej stacji bazowej oraz wykonywania do trzech połączeń w
tym samym czasie.
Aparat
A580IP wyposażony jest w podświetlany wyświetlacz
o rozdzielczości 96x64 piksle, 5 polifonicznych dzwonków oraz 10
melodii.
Dzięki możliwości zarejestrowania do 6 różnych kont SIP telefon
ten może obsługiwać do 6 niezależnych numerów lub linii wewnętrznych w tym samym
czasie.
Telefon Gigaset A580 IP Siemens służy do wykonywania
połączeń internetowych (VOIP) oraz połączeń stacjonarnych przy użyciu linii
analogowej np: ( TPSA, Netia ).
Bezprzewodowy telefon posiada możliwość
skonfigurowania do 6 kot internetowych np: Haloip lub inny operator voip oraz
wykonywanie połączeń przez tradycyjną sieć oraz przyjmowanie rozmów z sieci
stacjonarnej. Telefon posiada również możliwość zalogowania do 6 słuchawek
bezprzewodowych.
Gigaset A580 posiada energooszczędne zasilacze do bazy
jak i stacji telefonu, gdzie jest ładowany.
Jest on idealnym rozwiązaniem
zarówno do prywatnego użytku, małych jak i średnich firm.
Telefonia VoIP oferuje znaczne obniżenie kosztów korzystania
z telefonu stacjonarnego.
Dzięki temu zestawowi nie potrzebna
jest kosztowna centrala telefoniczna:
- każdej ze słuchawek można
przydzielić osobny numer telefonu, dzięki czemu połączenia będą realizowane
tylko z wybranym pracownikiem / oddziałem firmy,
- kazdy pracownik / oddział
wykonuje połączenie ze swojego numeru telefonu.
- łatwa kontrola
billingów
- darmowe połączenia między pracownikami / oddziałami
- brak
opłat za utrzymanie linii telefonicznych
- zcentralizowane zarządzanie
telefonią poprzez dołączoną bramkę.
Dla wszystkich naszych klientów
oferujemy bezpłatne wsparcie techniczne w konfiguracji urządzenia pod wybranego
operatora VoIP lub pre-konfiguracje (klient otrzymuje od nas już skonfigurowane
urządzenie).
Wszelkie informacje
dotyczące tego zestawu można uzyskać pod adresem [zasłonięte]@wificon.pl lub numerem telefonu: (41)
[zasłonięte]26072.