|
|
Gadu-Gadu 10[zasłonięte]194 Gosia - projekty, akceptacje, wysyłka
Gadu-Gadu[zasłonięte]20159 Łukasz - dział techniczny, produkcja, druk
tel: (+48) 883 [zasłonięte] 216
(w godz. 9-16)
e-mail:[zasłonięte]@o2.pl
|
|
|
|
Przed dokonaniem zakupów serdecznie prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem oraz opisem aukcji. Dokonanie zakupów jest jednocześnie akceptacją Regulaminu i opisu aukcji.
Regulamin
1. Nasza firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9,00 do 16,00. Preferujemy kontakt e-mailowy na adres [zasłonięte]@o2.pl (staramy się odpowiadać na bieżąco niezależnie od godzin pracy) oraz telefonicznie pod numerem 0-883 [zasłonięte] 216 oraz poprzez komunikator GG[zasłonięte]20159. Kontaktując się z nami prosimy o podpisanie się co najmniej swoim Loginem z Allegro, zalecamy także podanie imienia i nazwiska oraz telefonu. Znacznie ułatwi to i przyspieszy kontakt.
2. Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o kontakt e-mailowy, należy w nim przesłać wypełniony formularz dostępny do ściągnięcia na dole aukcji, który zawiera wszystkie wybrane opcje /rodzaj papieru, wzór zaproszenia, wybraną czcionkę, itp./ zgodnie z opisem aukcji.
3. Termin realizacji zamówienia jest zawsze podany w opisie aukcji, dotyczy on wyłącznie pełnych dni roboczych /od poniedziałku do piątku, bez sobót, niedziel oraz świąt/. Poprzez termin realizacji rozumiemy czas, który upłynie od dnia akceptacji przez Państwa wzoru lub od dnia zaksięgowania wymaganej kwoty na naszym koncie /w zależności od tego co nastąpi później/, do dnia, w którym nadamy przesyłkę na Poczcie Polskiej lub w firmie kurierskiej GLS (ten dzień oraz dzień akceptacji/księgowania nie jest wliczany do czasu realizacji). Podany termin jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia, staramy się je realizować bez zbędnej zwłoki. Zastrzegamy jednak możliwość realizacji w terminie maksymalnym podanym na aukcji. Istnieje możliwość wykonania usługi w trybie expressowym /realizacja w ciągu 3-4 pełnych dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i akceptacji/ po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub emailowym. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy o taką informację przed realizacją zamówienia oraz o przesłanie kompletnych danych potrzebnych do wystawienia faktury.
4. Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni (licząc od daty wysłania towaru - daty nadania) bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmuje zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta. Towary wykonywane na indywiduale zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej sprzedaży osobą trzecim, czyli zaproszenie, zawiadomienie, breloki, winietki, podziękowania, opakowania, zawieszki, itp - wszystkie te rzeczy, które według Państwa wyboru są odpowiednio przygotowywane, zadrukowywane, ozdabiane, itp.
5. Zgodnie z przyjętymi na Allegro zasadami komentarze wystawiamy jako drudzy, robimy to zbiorczo co kilkanaście, kilkadziesiąt dni.
6. Projekty, wzory graficzne, opisy i zdjęcia zamieszczone na aukcjach są naszą własnością, stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie. Nie wyrażamy zgody na ich wykorzystywanie i kopiowanie w żadnej formie, zarówno w części jak i całości.
7. Sprawy nie ujęte w regulaminie podlegają przepisom kodeksu cywilnego.
|
|
|
|
8. Formy zapłaty podane są zawsze w opisie aukcji. Koszt zamówionych przedmiotów wraz z kosztami wysyłki należy wpłacić na konto: Creopress 84 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6180090 [zasłonięte] 661128 Ze względu na to że przedmioty i usługi oferowane na naszych aukcjach wykonywane są pod indywidualne zamówienia, wymagamy przedpłaty całej kwoty za wylicytowane przedmioty wraz z kosztami wysyłki. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. Zastrzegamy możliwość zamiany metody wysyłki z listu poleconego na paczkę i odwrotnie w zależności od wagi przesyłki bez wcześniejszej informacji. Podany na aukcji koszt przesyłki jest zryczałtowany niezależnie od ilości zaproszeń, zawiera opłatę pocztową/kurierską, koszt obsługi pakowania, bezpieczne opakowanie tekturowe, opakowanie foliowe oraz podatek VAT 23% który zgodnie z prawem musimy doliczać do wartości opłaty pocztowej.
9. Licytując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacą Państwo tylko raz /nie naliczamy kosztów wysyłki za każdy przedmiot osobno/. W takim przypadku koszt wysyłki całości to najwyższy koszt wysyłki spośród wylicytowanych przedmiotów.
10. Podczas dokonywania przelewu za wylicytowany towar prosimy o podanie swojego Loginu z Allegro oraz numeru aukcji. Prosimy o dokonanie wpłaty w przeciągu 7 dni roboczych, po tym czasie wysyłamy przypomnienie, czekamy kolejne 5 dni - jeżeli w tym czasie wymagana kwota nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie, zakańczamy aukcję komentarzem negatywnym.
|
|
|
|
11. Wylicytowane przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS. Koszty przesyłki zawsze podane są w opisie aukcji.
12. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z wylicytowanym przedmiotem lub ewentualnymi brakami, należy zgłosić ten fakt w ciągu 3 dni od odebrania przesyłki za pośrednictwem poczty e-mail. Po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniana.
Zapraszamy! |
|
|
|
|
Witamy na naszej aukcji!
Nowa seria prestiżowych zaproszeń ślubnych - aż 40 wzorów!
PROMOCJA - biała koperta C6 GRATIS!
Piękne zaproszenia ślubne wykonane z niezwykłą starannością z najwyższej jakości papierów z drobinkami złota:
- Rozłożone zaproszenie w formacie 14,5 x 21,0 cm (po złożeniu na trzy części ok. 14,5 x 7,0 cm), wykonane z najwyższej jakości ozdobnego perłowego papieru z drobinkami złota o gramaturze 120g. Istnieje możliwość wykonania zaproszeń na sztywnym papierze 250 g w cenie 1,49 zł/szt. - dostępne na innych naszych Aukcjach.
- Zaproszenia drukowane dwustronnie na najwyższej jakości maszynach cyfrowych Xerox, w odpowiednich miejscach bigowane - specjalnie przygotowane do wygodnego składania, obcinane na profesjonalnej gilotynie, dzięki czemu krawędzie są równe i nieposzarpane, a każde zaproszenie wygląda identycznie.
- Do każdego zaproszenia piękna satynowa wstążka o szerokości ok. 12 mm, do wyboru w kilku kolorach.
- Duży wybór motywów graficznych i tekstów zaproszeń.
- Personalizacja GRATIS już od 20 sztuk (imiona Pary Młodej, data ślubu, lista gości, projekt, wybór czcionki...)!
- Możliwość umieszczenia za dopłatą 10 zł na zaproszeniu zdjęcia Pary Młodej - opcja dostępna na innych naszych Aukcjach.
- Możliwość dodrukowania bilecików z potwierdzeniem przybycia lub wierszykiem o prezentach z podobnym motywem graficznym o wymiarze ok. 6x6 cm za 60 gr/szt. - dostępne na innych naszych Aukcjach
- Biała koperta rozmiaru C6 GRATIS!
Poniżej kilkadziesiąt przykładowych wzorów wykonywanych przez nas zaproszeń - kolorystyka jest przykładowa - wybierają ją Państwo z poniżej zamieszczonych wzorów kolorów papierów według uznania.
ETAP 1 - Wybór wzoru graficznego (TRC ...)
Uwaga, w ramach jednego zamówienia możemy wykonać zarówno zaproszenia jak i zawiadomienia.
Możemy także przygotować zaproszenia na inne święta - chrzty, komunie, urodziny, rocznice itp.
ETAP 2 - wybór papieru (Nr ...)
Uwaga - zaprezentowane kolory papierów mogą odbiegać od rzeczywistych barw ze względu na różne ustawienia monitorów.
ETAP 3 - Wybór wstążki (S...)
Obecnie posiadamy także w ilościach limitowanych wstążkę w kolorze grafitowym.
Uwaga - zaprezentowane kolory papierów mogą odbiegać od rzeczywistych barw ze względu na różne ustawienia monitorów.
ETAP 4 - wybór czcionki (C ...)
Przy zamówieniu co najmniej 20 sztuk. zaproszeń wyboru czcionki można dokonać GRATIS.
Jeżeli zamówią Państwo mniej niż 20 sztuk, a chcą dokonać wyboru czcionki należy dokonać zakupu projektu w cenie 10 zł (cena obejmuje wybór czcionki oraz wybór tekstu - dla ilości większej niż 20 szt. zaproszeń projekt jest bezpłatny). Projekt można dokupić na innych naszych Aukcjach.
ETAP 5 - Treść zaproszenia
Proszę przesłać nam treść zaproszenia. Na Państwa życzenie przesyłamy nasz bogaty zestaw tekstów do zaproszeń, którego nie umieszczamy na aukcji ze względu na wielką objętość jaką by zajmował.
Ewentualne Państwa propozycje tekstów prosimy przysyłać e-mailem w postaci plików Notatnika (txt) lub Word (doc).
Jeżeli zamówią Państwo mniej niż 20 sztuk, a chcą dokonać wyboru tekstu lub wysłać własny tekst, należy dokonać zakupu projektu w cenie 10 zł (cena obejmuje wybór czcionki oraz wybór tekstu - dla ilości większej niż 20 szt. zaproszeń projekt jest bezpłatny). Projekt jest dostępny na innych naszych Aukcjach.
Jeden indywidualny projekt wykonany w oparciu o nasze szablony jest GRATIS!
Całkowicie indywidualny projekt wykonany w oparciu o Państwa propozycję rozmieszczenia tekstu lub inną grafikę to koszt 15 zł.
Dla Państwa wygody zaproszenia dostarczamy w formie niezłożonej, ale specjalnie bigowanej - przygotowanej do prostego składania, jak widać na powyższym zdjęciu. Big znajduje się w dwóch miejscach, dzieląc zaproszenie na 3 części. Wstążeczkę dostarczamy przyciętąna odpowiednią długość do samodzielnego zawiązania.
ETAP 6 - Personalizacja
Podanie danych personalnych i daty, inicjałów lub imion na okładkę (opcjonalnie w niektórych wzorach graficznych), listy gości, itp. Personalizację wykonujemy gratis przy zamówieniu minimum 20 szt. zaproszeń.
Ewentualną listę gości należy przysłać e-mailem w postaci plików Notatnika (txt) lub Word (doc). Prosimy o nie pisanie drukowanymi literami (Anna Nowak a nie ANNA NOWAK).
Lista gości powinna być w formie ODMIENIONEJ, takiej jak ma być wydrukowana na zaproszeniu.
Jeżeli imiona Pary Młodej lub data uroczystości mają znaleźć się na okładce, prosimy o jasne podanie tej informacji.
Za dodatkową opłatą (40 gr/szt.) istnieje także możliwość umieszczenia na okładce spersonalizowanej listy gości - opcja dostępna na innych naszych Aukcjach.
Przebieg zamówienia:
Aby złożyć zamówienie należy wysłać na nasz adres e-mail [zasłonięte]@o2.pl wypełniony formularz który można ściągnąć klikając tutaj:
Prosimy o przesyłanie poprawnych i sprawdzonych danych ponieważ wykonanie poprawek wynikających nie z naszej winy w projekcie po jego przesłaniu do akceptacji to koszt 10 zł.
Po odebraniu przez nas formularza oraz zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty w ciągu maksymalnie 4 pełnych dni roboczych prześlemy na Państwa adres e-mail podany w formularzu gotowy projekt do akceptacji przed drukiem.
Po otrzymaniu akceptacji rozpoczynamy realizację, nie ma już wtedy żadnych możliwości zmian.
Aktualny czas realizacji to od 3-4 dni roboczych w trybie Express do maksymalnie 14 dni roboczych w trybie normalnym.
Gwarantujemy odpowiednie zabezpieczenie produktu do wysyłki. Wysyłki nadajemy Pocztą Polską lub kurierem np. DPD. Jako bezpieczniejszą formę wysyłki polecamy wysyłkę kurierską. Przesyłki te dochodzą zazwyczaj na drugi dzień roboczy od nadania. W każdej chwili można sprawdzić, gdzie znajduje się paczka i jaki jest jej status. Za przesyłki zagubione lub zniszczone przez pocztę nie odpowiadamy. W przypadku ewentualnego zniszczenia przesyłki kurierskiej prosimy o spisanie protokołu zniszczeń w obecności kuriera.
Serwis próbkowy:
Jeżeli chcą Państwo otrzymać próbkę naszego produktu należy wylicytować 1 szt. oraz doliczyć do płatności koszt wysyłki listem poleconym 6,5 zł. W próbce wysyłamy losowy wzór oraz losowy projekt wnętrza, można wybrać jedynie kolor papieru oraz kolor wstążeczki.
Tutaj można ściągnąć formularz do zamawiania próbek, który wypełniony należy przesłać na nasz adres email.Na wszelkie ewentualne pytania odpowiemy z przyjemnością poprzez e-mail lub telefonicznie w godz. 9-16 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zapraszamy!
|
|