| Kontakt | GG[zasłonięte]81659 TEL: 782 [zasłonięte] 185 SKYPE :ksiegarnia-ziomek |
| Wysyłka | Koszt przesylki należy doliczyć do ceny towaru. Wysyłka w 24godziny od daty zaksięgowania wpłaty Książki wysyłam w bezpiecznych kopertach bąbelkowych lub paczkach
Do każdej zakupionej książki wystawiam paragon a na życzenie również fakturę Vat.
|
| Płatności | Numer konta oraz moje dane zostaną automatycznie przesłane przez serwis allegro na twój adres e-mail po wygraniu aukcji. |
| | Historia GIM KL 2 Podręcznik Czasy nowożytne 2010 | Zakres treści w podręczniku dla klasy I obejmuje okres od prehistorii przez starożytność do końca średniowiecza. Wykład napisany przez autorów podręcznika jest jasny, przystępny i ciekawy , dostosowany do możliwości intelektualnych uczniów gimnazjum. Zawiera omówienie najistotniejszych zagadnień z dziejów człowieka, jego dokonań w różnych dziedzinach: polityce, gospodarce, kulturze, życiu codziennym. Autorzy zwracają uwagę nie tylko na opis wydarzeń i sytuowanie ich w czasie, ale na wyjaśnianie procesów historycznych, związków przyczynowo-skutkowych. Zapoznają uczniów z wiedzą merytoryczną zgodną z najnowszymi ustaleniami historiografii. Treści podręcznika uwzględniają standardy wymagań egzaminacyjnych. Struktura poszczególnych rozdziałów jest stała i powtarzalna, dzięki czemu uczeń łatwo wyszuka interesujące go części. Tekst wykładu uzupełniają starannie dobrane ilustracje, schematy, mapy, wyodrębnione definicje ważnych pojęć, ciekawostki, taśmy chronologiczne (pomagające umiejscowić wydarzenia w czasie), a także polecenia i pytania skonstruowane z uwzględnieniem standardów wymagań egzaminacyjnych w gimnazjum. Do map i ilustracji dodano komentarze i polecenia, które rozszerzają informacje zawarte w głównym tekście. Na końcu każdej jednostki tematycznej został zamieszczony tekst źródłowy wraz propozycjami poleceń i pytań. Pozwala to uczniowi na samodzielne pozyskiwanie informacji i zajęcie własnego stanowiska (przedstawienie argumentów) na podstawie tekstu źródłowego. Po kilku jednostkach tematycznych znajdują się krótkie podsumowania ( w skrócie) najważniejszych treści oraz propozycje poleceń i pytań przekrojowych, sprawdzających zdobytą wiedzę. Po większych partiach materiału zamieszczono obszerne podsumowania, pozwalające na uporządkowanie najważniejszych wiadomości i zjawisk dotyczących danej epoki. Dodatkowo w podręczniku zamieszczono propozycje lektur uzupełniających dla zainteresowanych uczniów, informacje o ciekawych stronach internetowych. Nr dopuszczenia: 129/2/2010 |
|