Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HISTORIA CZASY NOWOŻYTNE-DO 1815__WALDEMAR ŁAZUGA

27-11-2014, 20:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 zł     
Użytkownik jolanttina
numer aukcji: 4746167626
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 1   
Koniec: 27-11-2014 19:42:52

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Używany
Okładka: miękka
Klasa: 2
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

„HISTORIA CZASY NOWOŻYTNE – DO 1815” WALDEMAR ŁAZUGA

 

 

„HISTORIA CZASY NOWOŻYTNE – DO 1815” WALDEMAR ŁAZUGA

 

Podręcznik dla klasy II gimnazjum, SERIA AUTORSKA UAM

 

Wydawnictwo GRAFPUNKT , ISBN  83[zasłonięte]87988-1

 

str. 219, 160mmx230mm, okładka miękka

 

 

 

 

Podręcznik został podzielony na 28 rozdziałów, w większości poświęconych dziejom Polski.

Każdy rozdział otwiera krótki tekst wprowadzający w omawianą tematykę. W tekście wytłuszczono ważniejsze terminy. Książka jest bardzo bogato ilustrowana, głównie dziełami sztuki z omawianej epoki (autor poświęca uwagę także zagadnieniom historii sztuki i architektury). Inną grupę ilustracji stanowią reprodukcje polskiego malarstwa historycznego z XIX i XX wieku (Matejko i Kossakowie). Materiał ikonograficzny zamieszczony w książce uzupełniają wizerunki ważnych postaci historycznych (reprodukcje oraz niewielkie oryginalne medaliony z podobiznami opisywanych w tekście ludzi) oraz zdjęcia współczesne obiektów architektury.

Dolna część każdej strony została zajęta przez osie czasu, na których autorzy umieszczają opisywane powyżej wydarzenia oraz zaznaczają okres życia opisywanych postaci. Od czasu do czasu można w tym miejscu znaleźć komiks, którego głównymi bohaterami są pies i jego (prawdopodobnie młodociany) pan. W podręczniku znalazły się także mapki i kilka wykresów obrazujących struktury społeczne i struktury władzy w omawianym okresie.

Zawarte w podręczniku pytania i polecenia odnoszą się głównie do tekstu wykładu. Na ogół są to pytania powtórzeniowe. Do nielicznych aktywizujących ucznia należy polecenie przygotowania projektu wycieczki historycznej do Łazienek (s. 165). Ponadto kilkakrotnie prosi się ucznia o wykonanie graficznej mapy mentalnej obrazującej jakieś zagadnienie (s. 149, 188). W kilku innych przypadkach prosi się ucznia o wykonanie plakatu na zadany temat.

 

 

 


Książka używana w stanie dobrym - bez zabrudzeń czy uszkodzeń, w 100% kompletna




ZAPRASZAM DO ZAKUPU ORAZ NA POZOSTAŁE MOJE AUKCJE !