Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hipnotyczny telemarketing NLP Skraskowski wys. 24h

09-11-2014, 23:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.80 zł     
Użytkownik jacknet-academy
numer aukcji: 4689223748
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 6   
Koniec: 09-11-2014 22:47:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Hipnotyczny telemarketing" - Dariusz Skraskowski

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie II - 2008
ISBN [zasłonięte]978-8382-316-5
Książka drukowana
ilość stron: 198
nasza cena: 25,80 zł


 

 

Dowiedz się, czym jest skuteczny,
hipnotyczny telemarketing,
dzięki któremu zwiększysz swoje zyski

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek prowadzić tak wciągającą rozmowę telefoniczną,
że chciałoby się prowadzić ją w nieskończoność?

A teraz wyobraź sobie, że prowadzisz z klientami w taki sposób rozmowy telefoniczne.
Jest to możliwe, gdyż dobrze napisany scenariusz rozmowy telefonicznej i "hipnotyzujący" głos podczas rozmowy,
wzbudza w Kliencie tak przydatne stany emocjonalne jak: ogromną ciekawość, pragnienie posiadania i chęć działania.
Tak właśnie działa Hipnotyczny Telemarketing.

Kto jeszcze chce poznać sekrety
skutecznej rozmowy telefonicznej,
czyli hipnotyczny telemarketing w praktyce?

Słyszałeś może, że 90% procent rozmów telefonicznych kończy się
chwilę po nawiązaniu kontaktu telefonicznego z rozmówcą?

Czytając tę książkę dajesz sobie szansę na osiągnięcie rezultatów,
o jakich niektórzy mogą tylko pomarzyć.

 

"W poradniku tym zawarłem swoje ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu biznesowych rozmów telefonicznych. Przeprowadziłem kilkanaście tysięcy takich rozmów w trakcie swojej działalności zawodowej.
Pracowałem jako sprzedawca, konsultant, szkoleniowiec, kierownik działu telesprzedaży.
Posiadam certyfikat "Praktyk sztuki NLP".
Czytając tę książkę dowiesz się jak zmniejszyć koszty i zwiększyć sprzedaż,
rozpoznać klientów zainteresowanych ofertą, zaprezentować korzyści,
rozwijać wymagane umiejętności, udoskonalić scenariusz rozmowy i jak tę wiedzę wykorzystać praktycznie."

- Dariusz Skraskowski, autor publikacji

 

Większość handlowych poszukiwań i kontaktów odbywa się za pośrednictwem telefonu.

Jak zatem najefektywniej go wykorzystasz? Od czego zaczniesz?
Który z elementów jest kluczem do Twojego sukcesu?

"Hipnotyczny telemarketing" to intensywny kurs dla tych osób, które w swojej pracy zawodowej korzystają z telefonu.
W zależności od Twojego doświadczenia i zdobytej wiedzy, niektóre części tego kursu będą dla Ciebie znajome.
Zdaję sobie sprawę, że każdy wyrusza z innego miejsca i zmierza ku innym celom.
Dlatego wybierz te elementy, które pasują do Twojej sytuacji i wykorzystaj je w praktyce.

Dlaczego tylko nieliczni potrafią prowadzić
niezwykle skuteczną rozmowę telefoniczną?

Jeszcze kilka lat temu sam zadawałem sobie dokładnie takie samo pytanie.
Efekty jakie wówczas osiągałem były dalekie od zadowalających.
Przyznam ci się szczerze: doprowadzały mnie do wielkiego stresu i zmartwień.

Na szczęście czasy gdy 1 klient na 10 umawiał się telefonicznie na prezentację oferty,
a jeszcze mniej dokonywało zakupu minęły.
Kilkanaście tysięcy rozmów telefonicznych i ciągłe zdobywanie wiedzy o skutecznej komunikacji sprawiły,
że dzisiaj to ja uczę w jaki sposób skutecznie wpływać na innych podczas rozmowy telefonicznej.

Chcę podzielić się z Tobą tą praktyczną wiedzą.
Dlatego napisałem książkę "Hipnotyczny telemarketing" - pierwszą tego typu publikację polskiego autora na polskim rynku.

Tylko wyobraź sobie jakby to było, gdybyś wiedział/a, co jest naprawdę ważne
i na co zwrócić uwagę przy rozmowie telefonicznej, czym kierować się przy wyborze kontaktów z listy,
aby Twoja praca była skuteczna i jednocześnie sprawiała przyjemność.

 

Bez względu na to czy jesteś telemarketerem, handlowcem, przedsiębiorcą lub windykatorem należności,
możesz prowadzić rozmowy, które będą jeszcze skuteczniejsze.
Dzięki tej książce całkowicie samodzielnie napiszesz lub udoskonalisz swój scenariusz rozmowy telefonicznej.

 

Co możesz zyskać zawodowo korzystając z telefonu?

Telefoniczna obsługa stała się jednym z najbardziej wydajnych sposobów prowadzenia interesów.
Różne badania pokazują, że średni koszt rozmowy handlowej w sprzedaży stacjonarnej
jest kilkukrotnie wyższy niż przy sprzedaży telefonicznej.
Można więc przeprowadzić kilka transakcji telefonicznych za cenę jednego kontaktu osobistego z klientem.
Coraz więcej firm stosuje więc obsługę telefoniczną nie tylko po to,
by obniżyć koszty działalności, ale też by zwiększyć sprzedaż.

Czy wiesz, że telefon jest
najpowszechniejszym narzędziem komunikacji
używanym w biznesie?

Właściwie każdą sprawę, jaką dotychczas załatwiano w kontaktach bezpośrednich,
można obecnie przeprowadzić poprzez telefon.
Każdego dnia przeprowadza się setki milionów rozmów telefonicznych.
Codziennie więc miliony firm rozpowszechniają swój wizerunek za pośrednictwem linii telefonicznych.
Sposób prowadzenia interesów przez telefon może więc doprowadzić firmę do rozkwitu lub do upadku.
Ucząc się, jak czerpać korzyści z telefonu, możesz znajdujący się na Twoim biurku aparat
zamienić w maszynkę do robienia pieniędzy.

 

Zobacz co zawiera poradnik
"Hipnotyczny telemarketing":

 

  • Część Pierwsza. Scenariusze rozmów telefonicznych. Ta część zawiera mnóstwo praktycznych przykładów rozmów, które od zaraz możesz zastosować w różnych obszarach swojej pracy aby zwiększyć swoją skuteczność.
  • Cześć Druga. Rozbudzanie chęci do działania. To prosty system, który pozwala rozwinąć chęci i zaplanować działania, tak aby były maksymalnie efektywne.
  • Cześć Trzecia. Telefoniczna obsługa klienta. Tutaj znajdziesz szczegółowe omówienie przykładów rozmów telefonicznych i ich analizę, co pomoże Tobie przygotować własne scenariusze rozmów.
  • Cześć Czwarta. Rozwój kluczowych umiejętności. W tej części poznasz umiejętności przydatne w rozmowach telefonicznych i sposób ich doskonalenia.

 

 


Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

 

  • 1. DEDYKACJA
  • 2. WPROWADZENIE
  • 3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
  • 3.01. Umawianie spotkań
  • 3.02. Sprzedaż telefoniczna
  • 3.03. Rozmowy po sprzedaży
  • 3.04. Windykacja należności
  • 3.05. Załatwianie reklamacji
  • 3.06. Rozmowy z dostawcami
  • 3.07. Rozmowy z pracownikami
  • 3.08. Rozmowy rekrutacyjne
  • 4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA
  • 4.01. Wybór celów
  • 4.02. Odkrywanie motywów
  • 4.03. Trening mentalny
  • 4.04. Szukanie sposobów
  • 4.05. Ustalanie terminów
  • 4.06. Ocena postępów
  • 5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
  • 5.01. Budownie bazy
  • 5.02. Tworzenie listy
  • 5.03. Nawiązanie kontaktu
  • 5.04. Wstępna kwalifikacja
  • 5.05. Ustalenie decydenta
  • 5.06. Pozyskiwanie zaufania
  • 5.07. Rozpoznanie potrzeby
  • 5.08. Prezentacja rozwiązań
  • 5.09. Finalizowanie rozmowy
  • 5.10. Rozwiewanie wątpliwości
  • 5.11. Kończenie rozmowy
  • 5.12. Śledzenie realizacji
  • 5.13. Pilnowanie płatności
  • 5.14. Rozpatrywanie reklamacji
  • 5.15. Pozyskiwanie referencji
  • 5.16. Dalsza obsługa
  • 6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
  • 6.01. Stan emocjonalny
  • 6.02. Głos
  • 6.03. Słowa
  • 6.04. Wzorzec potwierdzania
  • 6.05. Uzasadnienie
  • 6.06. Założenia
  • 6.07. Wizualizacja
  • 6.08. Pytania
  • 6.09. Style myślenia
  • 7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW
  • 7.01. Umawianie spotkań
  • 7.02. Sprzedaż telefoniczna
  • 7.03. Rozmowy po sprzedaży
  • 7.04. Windykacja należności
  • 7.05. Załatwianie reklamacji
  • 7.06. Rozmowy z dostawcami
  • 7.07. Rozmowy z pracownikami
  • 7.08. Rozmowy rekrutacyjne
  • 8. PODSUMOWANIE
  • 9. BIBLIOGRAFIA



 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: jacknet.academy[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"