"Hipnotyczny marketing"
Joe Vitale
Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-268-7
ilość stron: 286
okładka: miękka
Spis treści:
Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos
Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u
Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę
Rozdział 6: Pokaż swój stanik!
Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
Rozdział 8: Woda... na młyn
Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe
Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
Rozdział 11: Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w swoim umyśle
Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy
Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu
Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu
Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie „E-DR Publicity”
Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej
Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym
Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW
Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych
Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie?
Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
Rozdział 30 – Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy
Rozdział 31 – Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu
Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile
Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%?
Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego
Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
Rozdział 41: Naprawdę „zabójczy” hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów
Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie – nowy sposób zwiększenia zysków
Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu
Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni
Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos
Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u
Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę
Rozdział 6: Pokaż swój stanik!
Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
Rozdział 8: Woda... na młyn
Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe
Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
Rozdział 11: Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w swoim umyśle
Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy
Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu
Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu
Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie „E-DR Publicity”
Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej
Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym
Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW
Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych
Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie?
Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
Rozdział 30 – Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy
Rozdział 31 – Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu
Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile
Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%?
Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego
Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
Rozdział 41: Naprawdę „zabójczy” hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów
Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie – nowy sposób zwiększenia zysków
Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu
Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?
"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"
„Drogi przyjacielu,
Może to się już i Tobie przytrafiło.
Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimy…a zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym.
Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie.
„Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało.”
Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem, teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne.
Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha.
Moje książki są bestsellerami.
I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić.
Życie jest piękne.
Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: “Co dalej?”
Odpowiedź jest następująca:
„Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi
sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi.”
PRAWDZIWYMI sekretami?
Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu.
Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami.
Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu – reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek.
Oni wszyscy mają dobre zamiary. Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu.
Zaskoczony?
Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować.
Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku.
Czy nie jesteś tym zmęczony?
Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu – kompletnej strategii – która zadziałałaby dla mnie.
Musiałem stworzyć taką dla samego siebie.
Ok., wystarczy tego.
Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę. Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś – i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic.
Dlaczego?
Oto cała historia.
W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową.
Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków.
Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy.
W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób – pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ.
Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email.
„Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach – w ciągu mniej niż 90 dni.”
W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób.
Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing.
Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna.
Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać – w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa!
|