"Hipnotyczny marketing"
Joe Vitale
Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-268-7
ilość stron: 286
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 59,90 zł
cena promocyjna: 40,80 zł
Spis treści:
-
- Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos
- Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
- Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
- Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u
- Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
- Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę
- Rozdział 6: Pokaż swój stanik!
- Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
- Rozdział 8: Woda... na młyn
- Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe
- Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
- Rozdział 11: Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w swoim umyśle
- Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
- Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy
- Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu
- Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu
- Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
- Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
- Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie „E-DR Publicity”
- Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
- Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej
- Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym
- Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW
- Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych
- Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
- Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
- Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
- Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
- Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie?
- Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
- Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
- Rozdział 30 – Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy
- Rozdział 31 – Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu
- Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile
- Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
- Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
- Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
- Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
- Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%?
- Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
- Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
- Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego
- Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
- Rozdział 41: Naprawdę „zabójczy” hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
- Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów
- Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
- Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
- Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
- Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie – nowy sposób zwiększenia zysków
- Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
- Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
- Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu
- Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni
-
- Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos
- Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
- Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
- Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u
- Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
- Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę
- Rozdział 6: Pokaż swój stanik!
- Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
- Rozdział 8: Woda... na młyn
- Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe
- Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
- Rozdział 11: Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w swoim umyśle
- Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
- Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy
- Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu
- Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu
- Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
- Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
- Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie „E-DR Publicity”
- Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
- Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej
- Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym
- Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW
- Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych
- Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
- Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
- Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
- Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
- Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie?
- Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
- Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
- Rozdział 30 – Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy
- Rozdział 31 – Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu
- Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile
- Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
- Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
- Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
- Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
- Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%?
- Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
- Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
- Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego
- Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
- Rozdział 41: Naprawdę „zabójczy” hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
- Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów
- Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
- Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
- Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
- Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie – nowy sposób zwiększenia zysków
- Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
- Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
- Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu
- Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?
"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"
„Drogi przyjacielu,
Może to się już i Tobie przytrafiło.
Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimy…a zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym.
Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie.
„Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało.”
Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem, teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne.
Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha.
Moje książki są bestsellerami.
I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić.
Życie jest piękne.
Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: “Co dalej?”
Odpowiedź jest następująca:
„Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi
sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi.”
PRAWDZIWYMI sekretami?
Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu.
Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami.
Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu – reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek.
Oni wszyscy mają dobre zamiary. Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu.
Zaskoczony?
Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować.
Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku.
Czy nie jesteś tym zmęczony?
Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu – kompletnej strategii – która zadziałałaby dla mnie.
Musiałem stworzyć taką dla samego siebie.
Ok., wystarczy tego.
Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę. Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś – i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic.
Dlaczego?
Oto cała historia.
W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową.
Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków.
Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy.
W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób – pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ.
Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email.
„Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach – w ciągu mniej niż 90 dni.”
W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób.
Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing.
Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna.
Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać – w każdym biznesie. Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa!
Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych.
Otrzymałem kilka listów pełnych uznania, które dały mi przyjemny dreszcz zadowolenia i dodały pewności siebie. Na przykład:
"Jeśli nie potrafisz wyciągnąć pomysłu wartego 50 000 $ z tej książki, lepiej przyłóż sobie lustro do twarzy i zobacz, czy na pewno zaparowuje.
Joe odważa się bombardować Cię jednym fenomenalnym opowiadaniem, pomysłem, przykładem po drugim.
Mój umysł jest przeładowany! Daję tej książce 5+”
-- Yanik Silver,
„Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku.”
"Joe Vitale zahipnotyzował mnie. Dokonał tego „Hipnotycznym Marketingiem”, który okazał się książką tak wciągającą, że nie mogłem przestać jej czytać.
Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku.
Teraz, mogę tylko wzdrygać się na myśl o tych biednych duszach, które jeszcze nie nauczyły się tego, czego uczy Joe.
On nie tylko oświeca, ale również robi to w taki ciepły i ujmujący sposób, że nie możesz przestać, tylko musisz przeczytać do końca tę książkę z uśmiechem w sercu i wyobrażeniami o grubych banknotach w umyśle.
Dziękuję Ci Joe za ten potężny wkład w świat marketingu."
-- Jay Conrad Levinson,
„Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele?”
"Joe, napisałeś arcydzieło.
Skondensowałeś formułę stawania się bogatym w tylko 79 dni w 3 proste kroki, które każdy może wykonać – to jest genialne!
Jak wszystko co piszesz, Hipnotyczy Marketing jest wypełniony życiowymi, bezpośrednimi sposobami do wygenerowania dużych strumieni gotówki przelewających się w czyjekolwiek konto bankowe.
Dziękujemy Ci za udostępnianie tego klejnotu wydawniczego.
Ale daj spokój Joe… Ta cena. Ty chyba żartujesz!
Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? To jakby sprzedawać Fort Knox po przecenie!"
-- Dr. Paul Hartunian,
Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę “Hipnotyczny Marketing”
"Bez wątpienia, książka Joe Vitale “Hipnotyczny Marketing” to tak zwany „musisz mieć”
-- musisz ją przeczytać.
Joe zostawia wszystkich innych w tyle, jest całe lata świetlne przed starymi monotonnymi metodami marketingowymi. I robi to w tak prosty sposób…
Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę “Hipnotyczny Marketing”, która od razu dodaje dziesiątki tysięcy dolarów do mojego biznesu.
Każdy rozdział jest wart setki razy więcej niż cena tej fantastycznej publikacji. Dziękuję Joe, za udostępnianie nam tej informacji.
Jeśli istniałaby Nagroda Nobla za najbardziej użyteczną informację na temat marketingu, zdecydowanie otrzymałbyś ją."
John Harricharan,
Zdobywca licznych nagród,
"Rób to, co mówi „Hipnotyczny Marketing” i staniesz się bogaty! To jest wprost genialne!
Nauczyłem się czegoś, co zwiększa moje końcowe zyski za każdym razem kiedy czytam Joe’a.
„Hipnotyczny Marketing” to ENCYKLOPEDIA specyficznych strategii mówiących, jak zajmować się marketingiem Twojego biznesu.
Zaufaj mi. Ostatnim razem kiedy użyłem JEDNEGO z pomysłów Joe’a Vitale w planie marketingowym, zarobiłem 12 865 $ w ciągu jednego dnia! (A to tylko jeden z pomysłów!)"
-- Kevin Hogan,
Autor: „Psychologia Perswazji”,
„Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew!”
"Zeszłej nocy skończyłem czytać “Hipnotyczny Marketing” i mam tylko jedno pytanie: Wybacz mi moje słownictwo, ale Joe, na litość boską, czy zostały Ci jeszcze jakiekolwiek nieodkryte sekrety?
Nigdy nie widziałem nikogo odkrywającego tak wiele swoich sekretów w jednym „uderzeniu” takim, jak ta książka.
Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew!
Mój ulubiony rozdział -- 29. Twoja zmieniona wersja tekstu sprzedażowego na stronie jest świetna, ale kiedy porównasz ją do poprzedniej, jest jeszcze lepsza.
Również podoba mi się Twój pomysł z testem mięśniowym. To nowoczesna i fascynująca idea. Może zapoczątkujesz nowy trend z tym pomysłem!"
-- Blair Warren,
“Potrzebujesz tej książki – chyba że jesteś bilionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym.”
"Niesamowite! Nowa książka Joe’a wskazuje kompletną, żeglowną drogę dla zarówno marketingowych nowicjuszy, jak i marketingowych weteranów.
Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i specyficznych technik.
Dodatkowo, jest tu kilka klejnotów w tej książce – jak 5 sposobów, aby sprawić, że ludzie przeczytają Twojego emaila, oraz 5 sposobów, by napisać zabójczy emailowy list sprzedażowy.
Każdy z tych elementów jest wart przynajmniej 10 razy tyle co cena tej książki.
Potrzebujesz tej książki – chyba że jesteś milionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym.”
David Garfinkel,
Sam spis treści pokazuje, jak wiele dla Ciebie jest w tej książce
Tak więc informuję Cię, że ”Hipnotyczny Marketing” jest już dostępny.
Ale zanim go zamówisz, pozwól, że przedstawię Ci trójstopniową strategię marketingową załączoną w tej książce, która znacznie różni się od wszystkiego co do tej pory widziałeś – kiedykolwiek.
1. “E-DR Publicity”.
Tradycyjne publicity (czyli zdobywanie rozgłosu w mediach) jest egocentryczne. Twoje imię trafia do gazety albo wspomina się o Tobie w telewizji.
I co z tego?
To rzadko przekłada się na sprzedaż.
Mój system “E-DR Publicity” to zdobywanie rozgłosu, który sprawia, że ludzie podejmują akcję, od razu.
Sprawia, że oni robią to, czego od nich oczekujesz.
Prawie nikt żywy w dzisiejszych czasach nie wie, jak tworzyć tego typu rozgłos.
Ja wiem.
W mojej nowej książce mówię o mężczyźnie, który będąc bez pieniędzy stworzył nowy biznes, który zyskał ogólnokrajowy rozgłos – i uczynił go bogaczem.
Ty też możesz to zrobić. Możesz wykorzystać E-DR Publicity za grosze – a często wręcz za darmo.
2. Strony WWW generujące reakcję.
Są dwa rodzaje stron internetowych, które działają: Napędzane przez informację -- i napędzane przez bezpośrednią sprzedaż.
Mocno uderzające strony takie jak te, promujące moje książki, dążą do sprzedaży – i robią to efektywnie.
W mojej książce odkrywam strony, które zarabiają – i pokazuję Ci jak kreować swoje własne - opierając się na mało znanych zasadach.
To tak naprawdę bardzo proste – kiedy już znasz sekrety, jak to się robi.
3. Hipnotyczne E-maile.
Legendarny marketer Jay Abraham i ja rozmawialiśmy kiedyś o wiadomościach e-mail jako o słabo wykorzystywanym, ale o ogromnym potencjale narzędziu marketingowym.
Wysyłałem emaile, które generowały zysk na poziomie 21 500 $ w mniej niż tydzień.
W mojej nowej książce zobaczysz moje emaile – jak również maile od tych, którzy zarobili grube dolary dzięki tylko i wyłącznie wiadomościom email.
Tak długo jak długo masz konto w banku, możesz to zrobić. Koszt jest zerowy. Zwrot może być oszałamiający.
Czy dostrzegasz już różnicę?
Kiedy większość ludzi w marketingu będzie próbowała sprzedawać Ci książki, magazyny, programy, szkolenia czy cokolwiek innego, rzadko kiedy dadzą Ci kompletny system.
Nie mogą. To by wyłączyło ich z biznesu. Zbankrutowaliby.
A co ze mną?
Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym.
Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety, do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa.
Nie będziesz mi musiał płacić 25 000 $ za nie.
Ani 2 500 $.
Ani nawet 100 $.
Ogółem, to może być najlepszy deal XXI wieku.
W tym momencie, decyzja należy do Ciebie.
Ostatecznie, Twój sukces nie zależy głównie od zewnętrznych czynników.
Zależy głównie od Ciebie.
Hipnotyczny marketing wskazuje Ci drogę.
Jesteś gotowy ją obrać?
Pozdrawiam serdecznie,
Joe Vitale, Pierwszy Hipnotyczny Marketer Świata
P.S. Jak dużo pieniędzy możesz zarobić z sekretami, które poznasz w Hipnotycznym Marketingu? Szczerze: Nie wiem. Oferuję Ci młotek i sporo gwoździ. Możesz wybudować nim domek dla psa albo pałac. Decyzja należy do Ciebie. Może po prostu weź tę książkę, weź wszystkie darmowe bonusy i sam zobacz czy to jest możliwe? Czy to nie byłby najmądrzejszy wybór?
P.P.P.S. "Co uważają o nim Polacy?"
W Stanach "Hipnotyczny Marketing" sprzedał się nakładem aż 25.000 egzemplarzy w cenie około 69 $! Jest jednak znany również w Polsce. Oto co polscy marketerzy mówią o Joe Vitale:
“Joe Vitale to niewątpliwie najwybitniejsza postać światowego internetowego copyrightingu. Z jego wiedzy korzystają nie tylko najlepsi profesjonaliści e-biznesu, ale także wszyscy Ci, którym marzy się sukces, a którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym biznesem.
Książka "Hipnotyczny Marketing" to obowiązkowa lektura dla każdego praktyka marketingu perswazyjnego. Ilekroć go czytam, za każdym razem jestem zaskakiwany nowymi rzeczami, które w nim odkrywam. Jego wydanie w języku polskim będzie z pewnością przełomem, który odmieni życie wielu jego czytelników.
Gdybym miał zrobić listę 5 najważniejszych dla mnie i moje biznesu e-booków, autorem 3 spośród nich byłby właśnie Vitale, a "Hipnotyczny Marketing" zajmowałby wśród nich jedno z dwóch pierwszych miejsc.”
Piotr M. Łabuz
“Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalistów, którzy mieli największy wpływ na mnie, moje biznesy i moje podejście do marketingu.
Wiele się od niego nauczyłem, wiele jeszcze na pewno się nauczę.
U Joe cenię najbardziej robienie w marketingu tego, co jest skuteczne i sprzedaje, a nie tego, co nie zostanie skrytykowane. (…)”
Piotr Majewski
“(…) Kiedyś, dawno, dawno temu trafiłem po raz pierwszy na stronę Joe Vitalego, Mr Fire. Normalna, przeciętna strona, sporo tekstu, ale stała się rzecz dziwna...
Siedzę przed komputerem, czytam tekst. Czytam i czytam, tak że zapominam o upływie czasu. Nawet nie zauważam, że jest już 3 nad ranem!
Wtedy pojawia się myśl - jakim cudem jakiś amerykański potomek Włochów, potrafi mnie tak wciągnąć w czytanie strony o marketingu?
Kiedy jakiś czas później w moje ręce trafia zestaw "Hypnotic Writing Secrets" Vitalego moje oczy zaczynają się otwierać... bardzo!
Ale wciąż nie jestem przekonany. Pomyślałem - nikt tego w Polsce nie robi, dobrze, ja wypróbuję to na czymś niewielkim.
Reklama T-shirtów. Krótka wstawka w newsletterze. Piszę do tej pory "standardowym" żargonem marketingowym, wyniki są w miarę dobre.
Sprawdźmy jak zadziała hipnotic. Piszę nową wersję za pomoca narzędzi "hipnotic writing", wysyłam... i nagle zaskoczenie! Efektywność reklamy rośnie o 300%! Prawdziwy szok, ale to był dopiero początek...”
Mariusz Składanowski,
twórca portalu Joe Monster
„Kim jest Joe Vitale? Jest jedną z najciekawszych, najbardziej twórczych postaci w świecie współczesnego marketingu.
To co odróżnia go od całej plejady marketingowych i internetowych “guru” to jego dokonania.
Joe w ciągu kilku lat odbył drogę “od pucybuta do milionera” dzięki stosowaniu tego czego uczy (a to czego uczy jest miejscami zaskakujące).
Joe praktycznie stworzył popularyzowane, między innymi przeze mnie, pojęcie hipnotycznego marketingu.
Joe, stosując wynalezioną przez siebie metodę Hypnotic Writing, napisał kilkanaście doskonałych książek, które czyta się jednym tchem, a stosując strategie hipnotycznego marketingu umieścił kilka z nich na pozycji nr 1 w Amazon.com (raz nawet wygrał z najnowszą książką o Harrym Potterze!).
Ponadto Joe w niezwykły sposób pokazuje jak przekraczać granice ustalonych schematów, czego przykładem jest jego Spiritual Marketing czyli marketing duchowy, w którym skutecznie wykorzystuje modele znane z rozwoju duchowego do realizowania pragnień i celów również kompletnie materialnych!