Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Hipnotyczny marketing
Wydawnictwo: OnePress Wsad kolorowy do Twojej głowy
- Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
- Zdobywaj rozgłos za darmo
- Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami
Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:
- gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
- formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
- przechodzić od rozmyślania do działania,
- skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
- podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.
Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!
Spis treści:O autorze (7)
Nota od wydawcy (9)
Przedmowa (11)
Wstęp (13)
1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych (17)
2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO (21)
3. Latające karły i bohater ludowego PR-u (23)
4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu (25)
5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę (29)
6. Pokaż swój stanik! (31)
7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie (33)
8. Woda... na młyn (41)
9. Sprzedając krwawe gry komputerowe (43)
10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu (45)
11. Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle (49)
12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media (53)
13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy (55)
14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu (59)
15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu (63)
16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów (67)
17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma (71)
18. Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity" (85)
19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów (89)
20. Cztery natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej (95)
21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym (97)
22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych (101)
23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety (105)
24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety (109)
25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony (113)
26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony (117)
27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w internecie? (121)
28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata (125)
29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną (127)
30. Jak "Inspirujący Muzyk Ludowy" może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy? (135)
31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu (137)
32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać (141)
33. Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila (143)
34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających (147)
35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili (153)
36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (157)
37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym (159)
38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty (165)
39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego (171)
40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila? (181)
41. Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią (185)
42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów (197)
Dodatki
A Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? (205)
B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów (211)
C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki (215)
D Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków (221)
E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy (225)
F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami (229)
G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu (235)
Epilog (241)
|