Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hess - Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu

17-05-2014, 15:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.80 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4250169214
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 15:24:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Hess - Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]33352
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 340
Ocena: -
Waga: 0,55 kg
Indeks: 620[zasłonięte]01615KS
Rok wydania: 2013
Autor: Hess Agnieszka
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Opis książki

Podtytuł: Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych
Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej – społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej. Ważnym aspektem tego procesu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej istotna jest również artykulacja ich interesów, a także deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym. Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego. Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię oczekiwań obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych oraz sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej. To bardzo istotny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej pomiędzy organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze wiele do zrobienia.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Zobacz także...