Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hertz DCX głośniki Skoda Fabia Octavia 1 Kombi tył

17-09-2014, 22:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 179 zł     
Użytkownik RADIOWERAMKILODZ
numer aukcji: 4527503003
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 50   
Koniec: 17-09-2014 21:37:38

Dodatkowe informacje:
Konstrukcja: Dwudrożne
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.99 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

HERTZ-DCX-460 + ZRS-AG02

Najnowszy dwudrożny system audio

z basem i sopranem na słupku

HERTZ DCX-460

  

 

Miejsce montażu zestawu:

 

Alfa Romeo 75 od 01/90 (drzwi przód)

Alfa Romeo 164 do 08/90 (tylna półka)

 

Citroen Jumper (drzwi przód)

 

Daewoo Lanos 97-08 tył

Daewoo Matiz 98-08 tył

Daewoo Tacuma 00-01 tył

 

Nissan Primera 90-99 przód 

Nissan Almera 00-06 tył

Nissan Terrano 2 92-04 przód i tył

Nissan Maxima (drzwi przód)

Nissan 200 SX (drzwi przód)

 

Fiat Punto boczki w tylnej półce

Fiat Punto Cabrio 94-00 boczki w tylnej półce

 

Fiat Tipo 88-95 (deska rozdzielcza przód)

Fiat Croma (deska rozdzielcza przód i boczki w tylnej półce)

Fiat Ducato 1[zasłonięte]981-20

Iveco Daily od 07/99 (deska rozdzielcza przód)

 

Lancia Delta do 08/93 (deska rozdzielcza przód)

Lancia Thema (deska rozdzielcza przód)

 

Kia Sephia 96-99 tył

 

Opel Ascona C (deska rozdzielcza przód)

 

Peugeot  Boxer (deska rozdzielcza przód)

 

Renault R 9 (deska rozdzielcza przód)

 

Seat Cordoba (1994 - 2003) - tylna półka

Seat Cordoba Vario (1999 - 2003) - boczki w tylnej półce

Seat Ibiza wszystkie modele (1993 - 2002) - boczki w tylnej półce

Seat Toledo (1991 - 1999) - boczki w tylnej półce

 

Skoda Felicia (1995- 2001) - boczki w tylnej półce

Skoda Fabia od 2001 boczki w tylnej półce

Skoda Octavia I i Octavia Tour od 1998 (kombi) - boczki w tylnej półce

 

Volkswagen Polo Classic 95-> - boczki w tylnej półce

Volkswagen Polo 5dr (1[zasłonięte]999-20) - boczki w tylnej półce

Volkswagen Polo Variant (1997 - 2000) - boczki w tylnej półce

Volkswagen Polo Variant (2000 - 2001) - boczki w tylnej półce

Volkswagen Golf I Cabrio (drzwi przód)

Volkswagen Golf II 83-92 boczki w tylnej półce

Volkswagen Passat B3 88-93 boczki w tylnej półce

Volkswagen Passat B4 93-96 boczki w tylnej półce

Volkswagen Scirocco (drzwi przód)

Volkswagen Corrado (boczki w tylnej półce)

 

Głośniki mają patent w postaci wielomontażu. Są tak zrobione że pasują do UFO Fiata Seata i Passata i czegokolwiek dzięki wielu otworom w plastikowej obramówce. Są bardzo proste w montażu.


Fabrycznie nowy komplet głośników

+ redukcje do fabrycznych kostek od instalacji głośnikowej

 

Miękki bas, czysty mocny klarowny środek, wysoki, lekki, soczysty sopran. Tak gra najnowsza seria DCX. Hertz zastosował w najnowszej serii Dieci sprawdzoną membranę z lakierowanej wodoodpornej celulozy na miękkim gumowym zawieszeniu. Nie wnikając w szczegóły techniczne to najlepsze dwudrożne głośniki z głośnikiem wysokotonowym na słupku w cenie do 200zł. Nie ma nic lepszego. Potwierdzają to wyniki sprzedaży - chociaż to nowość to klienci już bardzo wysoko ocenili najnowsze Hertze na forach car-audio. Kto się boi kupić odseparowane głośniki dwudrożne z oddzielnym basem i sopranem bo sobie nie poradzi z montażem może śmiało kupić ten zestaw. Polecamy ten zestaw klientom, którym brakuje sopranu w samochodzie. Będzie taniej, a jakość brzmienia, dynamika, bas, sopran zadowoli każdego. Co ważne głośnik doskonale brzmi pod samym radiem. Nie potrzebuje dużo mocy żeby ładnie zagrać. Polecamy te głośniki wszystkim którzy chcą dobrze wydać zarobione pieniądze bez obawy, że kupią byle co. Te głośniki zdecydowanie poprawią brzmienie Waszego zestawu audio w aucie. Doskonale się nadają na wymianę seryjnych głośników po wymianie fabrycznego radia na nowe. Są mocowo idealnie dopasowane do mocy nowoczesnych radioodtwarzaczy. Mają bardzo wysoką skuteczność dlatego przy malej mocy grają bardzo głośno i dynamicznie. Nie bójcie się wymieniać starych głośników. To proste. Dokładamy do kompletu redukcje do fabrycznych kostek, żeby nie psuć (nie obcinać) fabrycznej instalacji głośnikowej.

 

Głośniki 4x6" to nieszczęście na jakie skazał Was konstruktor samochodu. Żaden głośnik 4x6" szału nie zrobi, żeby nawet kosztował 2000zł. Dlatego trzeba wybrać zdrowy środek pomiędzy akceptowalnym brzmieniem a kosztami. Jeżeli już macie kupić takie głośniki to musi je być dobrze słuchać czego nie można powiedzieć o wszystkich. Nie ma też sensu przepłacać za cuda na kiju bo i tak ich nie usłyszycie. Te głośniki to kompromis pomiędzy bardzo dobrym brzmieniem a ceną którą można zaakceptować. Bardzo polecam.


Parametry elektryczne:

Moc RMS: 80W

Moc ciągła: 40W

Pasmo przenoszenia: 65-21 000Hz

Efektywność: 93dB !!!

Impedancja: 4Ohm

 

Wymiary:

Rozmiar niestandardowy: 4x6 "

Głębokość montażowa: 45 mm

 

W skład zestawu wchodzi:

SYSTEM DCX-460 na który składa się:

2 x głośnik 

1 x pudełko

1 x gwarancja 24-mce + paragon fiskalny lub Fvat na życzenie

2 x redukcja do fabrycznej instalacji głośnikowej w drzwiach pokazana na ostatnim zdjęciu

 

 

Fabryczne głośniki w drzwiach podłączone są do fabrycznej instalacji przy pomocy specjalnych złączek. Żeby podłączyć nowe głośniki trzeba te złączki poprzecinać, dolutować do nowych głośników, zaizolować. Wielu kierowców w ten sposób niszczy nieodwracalnie fabryczną oryginalną instalację. Nie trzeba tak robić. My dajemy w komplecie z dystansami gotowe redukcje do fabrycznych kostek w drzwiach gratis. Już nie trzeba nić przecinać. Na piny od głośników nasuwamy wsuwki, a do fabrycznych kostek wciskamy złącza. Bez cięcia, lutowania, Profesjonalnie jak należy.