Heroes of Might & Magic III & IV complete Nowa (PC DVD)
Specjalny pakiet składający się z podstawowej gry Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia oraz dwóch dodatków do niej: Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade i Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death. Heroes of Might & Magic III: Złota Edycja to specjalny pakiet składający się z podstawowej gry Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia oraz dwóch dodatków do niej Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade i Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death. Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia to kontynuacja jednej z najbardziej znanych serii gier strategicznych rozgrywających się w fantastycznych krainach. Podobnie jak w poprzednich częściach, gracz ma do dyspozycji dziesiątki czarów, możliwość rozwoju postaci, olbrzymi bestiariusz wrogów i sprzymierzeńców, misje odkrywania świata oraz wciągającą fabułę. Wszystkie te elementy wzbogacają strategiczną stronę gry – budowanie niezwyciężonych armii, ekspansje terytorialną, oblężenia wrogich zamków i szczęk broni w bitwie. Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade jest dodatkiem do Heroes of Might and Magic III, niesamowitej strategii rozgrywającej się w świecie fantasy. Poczuj smak prawdziwej przygody, stań oko w oko ze strasznymi potworami, wielkimi smokami i niespotykanymi stworzeniami. Walcz u boku wspaniałych wojowników szukających bogactwa i sławy. Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death to dodatek do trzeciej części słynnych Herosów. Tym razem opowieść z krainy magii i miecza toczy się wokół nekromanty Sandro, który dla własnych korzyści sprytnie manipuluje czwórką bohaterów. Barbarzyńca Yog i elf Gelu są przekonani, że pomagając Sandro osiągną wymarzoną sławę. Motywacje barbarzyńcy Craga Hacka są o wiele prostsze – złoto, a powracający prosto z Wojny o Sukcesję tronu Erathii Gem chce uwolnić się od duchów przyjaciół, którzy zginęli w walce. Z ich pomocą Sandro pragnie połączyć dwa artefakty o ogromnej mocy, dzięki czemu uzyska władzę nad światem. Jedynie połączone siły czwórki bohaterów mogą powstrzymać nekromantę przed zniszczeniem krain Erathii i AvLee.
Czwarta część bestsellerowej serii strategicznej Heroes of Might & Magic przenosi nas do nowej krainy Jadame, w której rywalizują ze sobą nowe siły dysponujące potężną magią oraz olbrzymią ilością wojsk i potworów. Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów.
Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów. Bohaterowie charakteryzowani są dziewięcioma podstawowymi współczynnikami, powiązanymi z pięciostopniowymi umiejętnościami, które możemy podnosić. Nowością jest zarządzanie wojskami. Teraz mogą walczyć bez bohatera lub z więcej niż jednym bohaterem w armii. Bohaterowie mogą też atakować i czynnie uczestniczyć w walkach, toczących się na większych mapach taktycznych.
|