Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Heroes of Might and Magic V Złota Edycja PL

24-06-2012, 23:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł      Najwyzsza cena licytacji: 40 zł     
Użytkownik Patryk_07
numer aukcji: 2413651205
Miejscowość Szczecin
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 28   
Koniec: 20-06-2012, 11:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich na mojej aukcji.

Do sprzedania mam grę Heroes of Might and Magic V Złota Edycja w profesionalnej, pełnej (dubbing + napisy) polskiej wersji językowej. Gra jest w idealnym stanie. Razem z grą kupujesz 3 oryginalne CD-Key pozwalające grać w sieci zarówno w samą grę jak i w dodatki.

W skład Złotej Edycji wchodzą:

Heroes of Might and Magic V PL

Heroes of Might and Magic V - Kuźnia Przeznaczenia PL

Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy PL z dodatkiem Dark Messiah PL

Poniżej opis gry oraz obu dodatków.

Heroes of Might & Magic V to kolejna, piąta już odsłona kultowej serii turowych gier strategicznych, traktującej o przygodach tytułowych bohaterów mocy i magii. Za przygotowaniem omawianego programu stoją pracownicy studia developerskiego Nival Interactive, którzy w przeszłości opracowali takie pozycje jak m.in. Blitzkrieg, Silent Storm czy Etherlords.

Piąta odsłona HoM&M przenosi graczy w bardziej dojrzały świat (nie uświadczymy tu wielu bajkowych czy baśniowych elementów, które w poprzednich częściach cyklu stały na porządku dziennym). Tym razem fantastyczna kraina staje się celem nieustannych ataków zastępów demonów, siejących spustoszenie na ziemiach, do których udaje im się dotrzeć. Demony zabijają również niedawno mianowanego króla ludzi, Nicolaia. Jego żona, Isabel, targana chęcią zemsty na oprawcach, szybko zawiera jednak dość niefortunne przymierze z armią Nieumarłych... Los świata spoczywa teraz na barkach nieustraszonych bohaterów, którzy muszą stanąć w obronie swoich macierzystych frakcji oraz z dumą i honorem zaprowadzić posiadane wojsko do zwycięstwa nad przeważającymi (początkowo) siłami zła. Zadaniem gracza jest oczywiście powstrzymanie atakującej hordy oraz wpisanie się na stałe w historię fantastycznej krainy.

Rozgrywka zasadniczo nie uległa rewolucyjnym przeobrażeniom, aczkolwiek twórcy wyraźnie zaznaczają większe skupienie na aspekcie strategii, niż elementach role-playing. W czasie sześciu kampanii singleplayer (ponad 30 zróżnicowanych misji), grający zajmują się odkrywaniem i zajmowaniem coraz to nowszych obszarów, rozbudowują posiadane miasta, prowadzą rekrutację jednostek oraz nabywają nowe umiejętności dla prowadzonych herosów.

W sumie udostępniono ponad 40 różnych kreatur oraz zaklęć (w tym także, uwielbiane przez miłośników HoM&M,smoki). Część bestii, z którymi walczymy lub które posiadamy we własnych szeregach posiada również unikalne czary i systematycznie wykorzystuje je na placu boju (na przykład Anioły potrafią leczyć). Liczba rodzajów miast (bardziej żywe i mniej statyczne niż w dotychczasowych odsłonach serii) zamyka się w sześciu, włączając w to między innymi metropolie Ludzi, Demonów, czy Nieumarłych. W grze pojawiają się również Elfy oraz Orkowie.

Walka w dalszym ciągu odbywa się na terenie podzielonym na heksy, gdzie gracze naprzemian z przeciwnikiem kierują posiadanymi oddziałami. Bohaterowie zostali wyłączeni z regularnej potyczki - ich rola sprowadza się głównie do rzucania zaklęć, ułatwiających działanie wybranym jednostkom czy dającym im specjalne właściwości. Na walkę wprowadzono jednak różne ograniczenia, na przykład limit czasowy. Niewielką rolę w czasie wirtualnych zmagań odgrywa też opcja dyplomacji, pozwalająca na zawieranie sojuszy z innymi rasami w trakcie przechodzenia wybranej misji.

Po raz pierwszy w historii serii Heroes of Might & Magic wprowadzono w pełni trójwymiarowe środowisko rozgrywki z mnóstwem nowych obiektów, animacji, modeli jednostek czy budynków miast. W grze nie zabrakło wciągającego trybu multiplayer, pozwalającego na zmagania w pięciu różnych opcjach (Internet, sieć lokalna lub rywalizacja na zmianę przy jednym komputerze), jak również kompleksowego edytora poziomów, który umożliwia graczom tworzenie nowych map.

Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: LAN / Internet Nośnik: 1 DVD
Ocena gry 8.2 / 10 na podstawie 7633 ocen czytelników. Cena gry w dniu premiery: 99,90 PLN

Kuźnia Przeznaczenia to pierwszy, oficjalny dodatek do gry Heroes of Might & Magic V, za którego powstaniem – podobnie, jak miało to miejsce w przypadku pierwowzoru – stoi studio Nival Interactive.

Najważniejszą z zaimplementowanych w dodatku nowości jest nowa rasa, która aktywnie włączy się do konfliktu targającego światem Ashan. Krasnoludzi, bo o nich mowa, to nie tylko zaprawieni w boju wojownicy ale również adepci magii runicznej. Bogaty zestaw zaklęć, których nie mieliśmy okazji poznać w podstawowej wersji gry, okaże się wielce pomocny w batalii z przeciwnikami.

Z rasą krasnoludów związana jest nowa kampania, która składa się z piętnastu rozbudowanych misji. Oprócz tego autorzy postarali się o pięć pojedynczych scenariuszy dla jednego gracza oraz dziesięć premierowych map przygotowanych specjalnie z myślą o trybie multiplayer. W Hammers of Fate nie zabraknie także nowych budynków, które odwiedzamy na mapie świata, artefaktów i jednostek neutralnych.

Członkowie Nival Interactive nie marnowali czasu po wydaniu Heroes of Might and Magic V i bacznie obserwowali sugestie składane przez fanów. Na życzenie użytkowników w Hammers of Fate zaimplementowano karawany, jak również losowy generator map. W rozszerzeniu znalazło się także miejsce dla standardowego edytora scenariuszy, który ze względu na nowości zawarte w dodatku, jest znacznie rozbudowany w stosunku do narzędzi opublikowanych wraz z łatką 1.3.

Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: LAN / Internet Nośnik: 1 DVD
Ocena gry 7.2 / 10 na podstawie 1577 ocen czytelników. Cena gry w dniu premiery: 59,90 PLN

Dzikie Hordy to drugie oficjalne rozszerzenie piątej odsłony cyklu Heroes of Might and Magic, która zadebiutowała na rynku elektronicznej rozrywki w maju 2006 roku. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku podstawowej wersji gry i poprzedniego dodatku, produkcję programu wzięło na swoje barki rosyjskie studio Nival Interactive.

Tribes of the East stanowi ostatni epizod w opowieści o wojnie, którą w świecie Ashan wywołały demony. Decydującą rolę w zakończeniu konfliktu odegrają Orkowie, pozbawiona skrupułów i niezwykle brutalna rasa wojowników, mających na swoich usługach również gobliny, cyklopów i potężne, latające poczwary zwane Pao Kai. Jak widać, twórcy rozszerzenia nawiązali w ten sposób do gry Dark Messiah of Might and Magic, której akcja również rozgrywa się w Ashanie. Związki pomiędzy programami są aż nadto oczywiste, zwłaszcza, że w Tribes of the East występuje wątek Mrocznego Mesjasza, a także pojawiają się bohaterowie znani z produktu firmy Arkane Studios.

Oprócz nowej kampanii, autorzy przygotowali również pięć scenariuszy dla jednego gracza i dziesięć map do potyczek wieloosobowych. Jakby tego było mało, wszystkie jednostki występujące w grze otrzymały prezent w postaci alternatywnego poziomu rozwoju, dzięki czemu ogólna liczba istot wzrosła do 170. Poza tym w grze pojawiają się standardowe nowości, czyli artefakty, zaklęcia i obiekty, do których możemy udać się podczas eksploracji terenu.

Tribes of the East to tzw. samodzielny dodatek. Oznacza to, że można go uruchomić bez konieczności instalacji podstawowej wersji gry.

Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: LAN / Internet Nośnik: 1 DVD
Ocena gry 7.9 / 10 na podstawie 2070 ocen czytelników. Cena gry w dniu premiery: 59,90 PLN