Opis produktu:
Stan płyty: 5-
1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska)
2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem)
3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie)
4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu)
5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia)
6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5
1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach)
2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć)
3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania)
4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania )
5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania)
6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Opisy gier:
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm
Niemal dokładnie pół roku po premierze gry Heroes of Might & Magic IV jej twórcy ze studia New World Computing przygotowali pierwszy oficjalny dodatek. Wyczekiwane przez graczy rozszerzenie wprowadziło nowy, rozbudowany wątek fabularny oraz kilka zmian w sposobie rozgrywki.
Kluczową postacią The Gathering Storm jest potężny czarnoksiężnik Hexis biegły w dwóch szkołach magii: śmierci i natury. Jego rosnąca moc w Devonshire objawia się rozmaitymi kataklizmami jak trzęsienia ziemi i powodzie. Wkrótce cała kraina Lodwar staje w obliczu śmiertelnego zagrożenia. Czarnoksiężnika może pokonać jedynie piątka bohaterów, reprezentujących siły Ładu, Chaosu, Natury, Mocy i Życia.
Dodatek zawiera sześć kampanii, rozgrywających się na 20 nowych mapach. Pięć pierwszych kampanii - „Mistrzowie magii”, „Magnetyzm przeciwieństw”, „Jeszcze jedna opowieść barda”, „Mocniejszy górą” oraz „Sprawa życia i śmierci” wprowadza nowych bohaterów. Dopiero po ich ukończeniu dostępna jest szósta – „Burzowe chmury”. Piątka herosów wraz z całym zdobytym wcześniej ekwipunkiem i umiejętnościami staje do ostatecznej walki z Hexisem i jego legionami.
The Gathering Storm wprowadza szereg nowości do gry, spośród których najważniejsze to:
4 nowe jednostki (Goblin Rycerz, Zła Czarownica, Garantuan i Mroczny Czempion),
7 nowych budynków (Koloseum Magii, Koloseum Mocy, Konserwatorium Ładu, Konserwatorium Chaosu, Konserwatorium Natury, Konserwatorium Śmierci i Konserwatorium Życia),
16 nowych artefaktów (Pierścień Światła Płaszcz Ciemności, Zbroja Tygrysa, Hełm Tygrysa, Młot Mrozu, Harmoniczna Kolczuga, Naszyjnik Muz, Mandolina Aiffy, Płomień Chaosu, Szala Ładu, Naszyjnik Równowagi, Kapelusz Arcymaga, Kostur Rozproszenia, Buty Podróżnika, Pierścień Rac i Płaszcz z Piór Anioła).
Pod względem oprawy audiowizualnej dodatek nie odbiega od poziomu, jaki reprezentuje bazowa gra. Jedyna różnica to całkowicie zmieniona ścieżka dźwiękowa.
Wyczekiwaną nowością jest tryb zabawy wieloosobowej poprzez Internet. Niestety, przyjęte rozwiązanie trudno uznać za idealne. Sieciowy multiplayer dużym stopniu przypomina granie na jednym komputerze z tą różnicą, że rywal może znajdować się na drugim krańcu świata. W obu przypadkach gracz musi cierpliwie czekać na swoją turę, czyli aż przeciwnik (lub przeciwnicy) wykona swoje akcje.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War
O popularności trzeciej odsłony serii Heroes of Might & Magic w dużej mierze zadecydowały znakomite dodatki (m.in. The Shadow of Death). Niemal od początku jasne było, że do Heroes of Might & Magic IV także ukażą się rozszerzenia. Pół roku po wydaniu HoMMIV: The Gathering Storm na rynek trafił drugi dodatek do gry - Winds of War.
Akcja rozszerzenia osadzona została w królestwie Channon na północnym kontynencie krainy Axeoth. Stało się ono celem ataku pięciu wrogich armii, pożądających bogactw zgromadzonych w stolicy – Ryloss.
Dodatek zawiera 6 kampanii („Podbić cały świat”, „Barbarzyńskie hordy”, „Najwspanialszy z żyjących”, „Co za dużo, to niezdrowo”, „Marsz umarłych” i „Ostatni bastion”) rozgrywanych na 40 nowych mapach, z których część stworzona została przez fanów gry. Każda z kampanii umożliwia graczom poprowadzenie jednej z armii najeźdźców. Wyjątkowy charakter ma szósta, w której na jednej mapie pięciu wodzów toczy decydującą bitwę o tron królestwa Channon.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War wprowadza szereg nowości do gry. Wśród nich są m.in. nowe lokacje (Goblińska Zbrojownia, Zakon Czarnej Magii, Leże Gargantuan, Sanktuarium Mrocznego Czempiona, Warsztat Oblężniczy i Zagroda Bestii), pięcioro bohaterów, cztery jednostki (Katapulta, Dziki zębacz, Demosmok i Gargantuan) oraz kilka artefaktów.
Twórcy gry zadbali również o zupełnie nową ścieżkę dźwiękową, która znalazła się na płycie z rozszerzeniem.
Z myślą o kreatywności fanów HoM&M IV wprowadzono także zmiany w edytorze, umożliwiając np. tworzenie własnych obiektów.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|