Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HEROES OF MIGHT & MAGIC 7 VII KOLEKCJONERSKA

26-06-2015, 14:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 349.90 zł     
Użytkownik top_gry
numer aukcji: 5445407156
Miejscowość SPRZEDAŻ INTERNETOWA
Wyświetleń: 55   
Koniec: 26-06-2015 14:13:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia, Edycja kolekcjonerska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O nas Nasze aukcje Komentarze Zadaj pytanie sprzedającemu







Numer konta:
29 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760060 [zasłonięte] 019008

Bank:
BPH

Na życzenie klienta oczywiście wystawiamy faktury VAT.

W polu "tytułem" podaj swój login allegro oraz numer aukcji.






top_[zasłonięte]@wp.pl
gg 796[zasłonięte]396

Przedmiotem aukcji jest

Heroes of Might & Magic VII Edycja Kolekcjonerska PC PL - Sklep

 

 


                                            PREMIERA WRZESIEŃ 2015
Might & Magic Heroes VII - Edycja Kolekcjonerska:
  • gra Might & Magic Heroes VII
  • kolekcjonerskie pudełko
  • figurka Ivana
  • ścieżka dźwiękowa
  • artbook
  • gra karciana tarot
  • dwie litografie
  • zawartość cyfrowa:
    • unikatowy bohater - Solomyr
    • dodatkowa mapa


Might & Magic: Heroes VII to kolejna odsłona popularnej serii turowych strategii fantasy. Za produkcję odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, czyli zespół, który opracował dodatki do „szóstki” oraz grę Might & Magic X: Legacy.

Fabuła opowiada o wojnie domowej toczonej o tron Imperium. Kampania koncentruje się na młodym księciu imieniem Ivan, który w celu zdobycia korony utworzył tzw. Radę Cieni, zrzeszającą przedstawicieli sześciu frakcji. Poza radami dotyczącymi bieżącej sytuacji, regularnie raczą oni księcia starymi opowieściami o najsłynniejszych bohaterach krainy Ashan, co ma inspirować go do podejmowania właściwych decyzji.

Might & Magic: Heroes VII oferuje sześć grywalnych frakcji. Wśród nich znalazły się Przystań, Akademia, Twierdza oraz Nekropolis. Podstawowe mechanizmy zabawy oparte zostały na rozwiązaniach poprzednich kilku części. Gra stanowi więc mieszankę turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy zwiedzamy ogromne mapy, zbieramy tony surowców i budujemy potężne miasta. Możemy rozwijać bohaterów, rekrutować jednostki i toczyć boje na pełnych detali mapach bitewnych.

Autorzy wysłuchali sugestii fanów i przywrócili wiele rozwiązań, których brakowało w poprzedniej osłonie. Przede wszystkim usunięto uproszczony model ekonomiczny z poprzedniej części i zamiast czterech surowców otrzymujemy siedem. Każda frakcja dostała własny dwuwymiarowy ekran miasta i osiem unikalnych jednostek. Usunięty został system konwersji podbitych grodów, więc np. zajęta Nekropolia nie przeobraża się w inny typ miasta. Jednostki nie mogą teleportować się między lokacjami i konieczne jest korzystanie z karawan. Mapy są bardziej otwarte i większy nacisk położony został na aspekt eksploracyjny. Podczas wojen wykorzystujemy m.in. katapulty, balisty oraz namioty z medykami. Ponadto pola bitewne są teraz gęściej zapełnione różnorodnymi obiektami i przeszkodami.

Might & Magic: Heroes VII to kolejna odsłona popularnej serii turowych strategii fantasy. Za produkcję odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, czyli zespół, który opracował dodatki do „szóstki” oraz grę Might & Magic X: Legacy.

Fabuła opowiada o wojnie domowej toczonej o tron Imperium. Kampania koncentruje się na młodym księciu imieniem Ivan, który w celu zdobycia korony utworzył tzw. Radę Cieni, zrzeszającą przedstawicieli sześciu frakcji. Poza radami dotyczącymi bieżącej sytuacji, regularnie raczą oni księcia starymi opowieściami o najsłynniejszych bohaterach krainy Ashan, co ma inspirować go do podejmowania właściwych decyzji.

Might & Magic: Heroes VII oferuje sześć grywalnych frakcji. Wśród nich znalazły się Przystań, Akademia, Twierdza oraz Nekropolis. Podstawowe mechanizmy zabawy oparte zostały na rozwiązaniach poprzednich kilku części. Gra stanowi więc mieszankę turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy zwiedzamy ogromne mapy, zbieramy tony surowców i budujemy potężne miasta. Możemy rozwijać bohaterów, rekrutować jednostki i toczyć boje na pełnych detali mapach bitewnych.

Autorzy wysłuchali sugestii fanów i przywrócili wiele rozwiązań, których brakowało w poprzedniej osłonie. Przede wszystkim usunięto uproszczony model ekonomiczny z poprzedniej części i zamiast czterech surowców otrzymujemy siedem. Każda frakcja dostała własny dwuwymiarowy ekran miasta i osiem unikalnych jednostek. Usunięty został system konwersji podbitych grodów, więc np. zajęta Nekropolia nie przeobraża się w inny typ miasta. Jednostki nie mogą teleportować się między lokacjami i konieczne jest korzystanie z karawan. Mapy są bardziej otwarte i większy nacisk położony został na aspekt eksploracyjny. Podczas wojen wykorzystujemy m.in. katapulty, balisty oraz namioty z medykami. Ponadto pola bitewne są teraz gęściej zapełnione różnorodnymi obiektami i przeszkodami.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kupując u nas masz gwarancję satysfakcji.
Specjalnie dla naszych klientów, oferujemy 14 dniowe prawo zwroty towaru (towar nie może być uszkodzony, ani pozbawiony folii).
Do każdego zakupu otrzymasz paragon lub na życzenie fakturę VAT.