Heroes Kroniki:
Antologia
Cztery niezależne kampanie do Heroes of Might and Magic III - nareszcie w jednym pakiecie! Rzuć się w wir walki w czterech przygodach, które nie wymagają posiadania oryginalnej wersji HOMM III do działania.
Podbój podziemi:
Gdy dusza ojca królowej Allison została porwana z raju, Tarnum podjął się wędrówki poprzez ciemne, splątane, przeklęte labirynty Podziemi. Tam, gdzie jedynymi miastami są inferno i nekropolis, każdy krok oznacza walkę na śmierć i życie z armiami demonów, które pragnęłyby na zawsze zatrzymać w Podziemiach Tarnuma i jego nieśmiertelną duszę.
Władcy Żywiołów:
Po dziesięciu tysiącach lat władcy żywiołów strząsnęli kajdany i ruszyli do wojny, która zachwieje istnieniem świata śmiertelników. Tylko Tarnum, jeśli przezwycięży wstręt do magii, może nauczyć się odpowiednich zaklęć, zbudować wir żywiołów i powstrzymać nadciągający chaos. Aby stworzyć armię zdolną sprostać temu zadaniu, musi przemierzyć pola ognia i magicznych chmur, błyszczące stawy i gołoborza, podbijając wszystkie wymiary żywiołów.
Szarża Smoków:
Nawet połączone armie elfów z leśnych bastionów nie powstrzymają natarcia czarnych, czerwonych, rdzawych, kryształowych i błękitnych smoków prowadzonego przez smoczą królową, Mutare. Wiedząc o tym, elfy wycofały się w leśne ostępy i magiczne pustkowia. Teraz już tylko Nieśmiertelny Bohater, Tarnum, może uchronić świat przed chciwymi szponami krwiożerczej władczyni.
Wojownicy Pustkowi:
Po latach cierpień i zniewolenia swego ludu, Tarnum odkrywa prawdziwą, chwalebną historię i zwołuje w twierdzach armie, aby ruszyć przeciw tyranom. Maszerując przez jałowe pustkowia ojczystych stron i wilgotne bagna nizin, powtarza - a nawet przewyższa - czyny legendarnego króla barbarzyńców, pierwszego pogromcy uzurpatorów.
UWAGA:
Gra używana w stanie bardzo-dobrym!!!
Gier za POBRANIEM Nie wysyłamy
użytkownikom z mniej niż 10 pozytywnymi
komentarzami w serwisie
ALLEGRO