Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Heroes IV of Might and Magic PC PL

23-01-2015, 12:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik bubu900
numer aukcji: 4999606457
Miejscowość Szczuczyn
Wyświetleń: 28   
Koniec: 23-01-2015, 12:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gra Heroes of Might & Magic IV (PC) strategiczne, fantasy, turowe, Might & Magic, elementy RPG Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów. Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów. Bohaterowie charakteryzowani są dziewięcioma podstawowymi współczynnikami, powiązanymi z pięciostopniowymi umiejętnościami, które możemy podnosić. Nowością jest zarządzanie wojskami. Teraz mogą walczyć bez bohatera lub z więcej niż jednym bohaterem w armii. Bohaterowie mogą też atakować i czynnie uczestniczyć w walkach, toczących się na większych mapach taktycznych.