Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing

19-01-2012, 18:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik Tradebooks
numer aukcji: 2002034978
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 15:58:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa w 24h Konto Tradebooks oraz Tradebooks2 łączą się!
Kupując na jednym i drugim za przesyłkę płacisz tylko raz!
www.tradebooks.pl książki po angielsku
Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS


telefon (71)[zasłonięte]717-52
e-mail: allegro@tradebooks.pl
gg:[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
www.tradebooks.pl książki obcojezyczne
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego

Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
www.tradebooks.pl książki angielskie
szybka wysyłka www.tradebooks.pl książki z zagranicy
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
www.tradebooks.pl literatura obcojęzyczna
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis


Cena: 98.99 zł

Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie

Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature - Mark Earls

Can you explain the explosion of social activities like text messaging with little or no promotion of the behaviour? How a Mexican wave happens? The emergence of online communities? Or – more sensitively – the steady rise of floral roadside tributes to traffic accident victims from complete strangers? Unless you have a good explanation of mass behaviour, you'll have little chance of altering it.Herd reveals that most of us in the West have completely misunderstood the mechanics of mass behaviour because we have misplaced notions of what it means to be a human being. With a host of examples from Peter Kay and urinal etiquette to Apple and Desmond Tutu, Mark Earls offers the most new radical, controversial and significant new theory of consumer behaviour in a generation.
Autor: Mark Earls
Wydawnictwo: Wiley
Rok wydania: 2007
Stron: 368
ISBN: 978-0[zasłonięte]470-066-0
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]00603
Format: 16/23,5cm
Oprawa: twarda
Język: angielski


Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać odbiór osobisty wypełniająć FOD lub poprzez email.
Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing