Witam mam do sprzedania motorower marki Hercules supra 4gp z silnikiem sachs 506/4 AKF, 4 biegowy silnik bezproblemowo się sprawuje jest zrywny niema problemów z odpalaniem kupiłem go jak miał ponad 12 tyś km aktualnie ma ponad 19800 czyli ładne parę tyś km bezawaryjnej jazdy. przegląd do 26.07.2013r ubezpieczenie do 14.10.2011 Zalety + Świetny stan wizualny jak na tyle lat oryginalny lakier + Bez problemu odpala (kopka) + Bardzo zrywny ( przyśpieszenie lepsze niż na komarach) + Brak dziwnych patentów ( nie miał tylko jeździć miał świetnie chodzić) Wady -Do uszczelnienia przedni amortyzator dorzucam płyn do amorków - Opony będą do wymiany. - Mała prędkość max ciężko stwierdzić czy to zaleta czy wada, ponieważ zawsze dojechałem tam gdzie chciałem jedyna możliwość żeby zmienić prędkość max to wymiana silnika ponieważ ten typ ma blokadę w postaci krótkiego przełożenia max 55km/h, średnio jeździłem 45 - 50 był dla rekreacji i pasji niż do szybkiej jazdy. Byłem zadowolony z pojazdu tej marki tym bardziej że wcześniej miałem herculesa ultra 80 i też nie miałem z nim problemów technicznych, a sprzedaję z bólem serca ponieważ przysłużył się do zdania mojego prawka bo dzięki niemu mogłem pojeździć po mieście aby je poznać a teraz zbieram na samochód. Więcej zdjęć i dodatkowy opis na http://polskajazda.pl/Motocykle/Hercules/Supra_4_GP/82610 W razie pytań tel. 534[zasłonięte]903 od pn do pt w godzinach od 16:00 ponieważ pracuję, w weekendy od godz 10:00 oraz kontakt mailowy [zasłonięte]@hel.org.pl Nazw handlowych, Hercules Supra 4 GP Typu pojazdu 652 Zatwierdzenie - No B 094 Rok 1981 Pojazd Motorower (motorowery do 40 km / h) Silnik: Pojedynczy cylinder - dwusuwowy silnik z płaskim tłokiem, mieszanka 1: 50 Pojemność, Średnica cylindra, skok 49 cc, 38 x 44 mm Chłodzenie Chłodzenie powietrzem Typ silnika: Sachs 506 / 4 AKF Moc / prędkość 2 kW (2,9 KM) / 4750 rpm Kompresja 1 / 9 Gaźnik Bing 17 Sprzęgło Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej Silnik kick starter, pojemność oleju: 400 cc Sachs specjalny olej przekładniowy Biegi: 1: 3,56, 2: 2.15, 3: 1,56, 4: 1.28 Wtórne przeniesienie na tylne koło 13: 40, rolkowe Zapłon Bezkontaktowe światła, koło zamachowe - magneto (Motoplat) 6 V 19-20/10 W Elektronicznie sterowany jednostkową ULO EBL Podwozie Centralna rama rurowa z przykręconymi belkami, tył wahacz z hydr. tłumiony Zbiornik 11 ltr., Około 2 litrów. Rezerwa Wymiary w mm Długość: 1880 mm Szerokość: 680 mm Wysokość: 1040 mm Rozstaw osi: 1190 mm Ciężar 87 - 90 kg Perm. Łączna waga 245 kg, Siedzisko 2 osobowe Koła f + r 1,85 B x 17 Hamulce Hamulce: Przód: hamulec tarczowy tokico 220 mm Tył: bębnowe: 140 mm Hałas w czasie postoju 63 dB (A) Hałasu w czasie jazdy 73 dB (A) Prędkość maksymalna 40 kilometrów na godzinę (fabryczna) Sprzęt Kokpit z obrotomierzem elektronicznym, prędkościomierz linkowy i wyłącznik zapłonu, 4-kierunkowskazy, światła hamowania, błotniki i osłona łańcucha, stelaż na sakwy wraz z blokadą na kask Kolor Bordowy - metalik
Do motoku dorzucam upominki: drugi silnik nie wiem jak określić stan ponieważ nie jestem mechanikiem, także 2 kaski, silnik zipp vapor w którym najprawdopodobniej do wymiany jest korbowód cylinder głowica i tłok