KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL.OGRODOWA 7 | 00-893 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herb Ritts | L.A. Style
Dane książki | ISBN | 978-[zasłonięte][zasłonięte]60610 | Oprawa | Oprawa twarda | Ilość stron | 224 | Wydawnictwo | J. Paul Getty Museum | Język | Angielski |
Cena: 179.00 PLN (wystawiamy faktury vat)
W celu obejrzenia naszej pełnej oferty książkowej zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:
Księgarnia Bookoff przy ul. Ogrodowej 7 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126
Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16
Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208
Książka dostępna w Księgarni Bookoff przy ul. Ogrodowej 7.
|
|
|
|
|
This is a stunning collection of photographs - many never before published - celebrating the remarkable talent of Herb Ritts. "Herb Ritts" traces the life and career of the iconic photographer through a compelling selection of both renowned and previously unpublished, photographs and two insightful essays. Herb Ritts (1[zasłonięte]952-20) was a Los Angeles-based photographer who established an international reputation for distinctive images of fashion models, nudes, and celebrity portraits. During the 1980s and 1990s, Ritts was sought out by leading fashion designers such as Armani, Gianfranco Ferre, Donna Karan, Calvin Klein, Valentino, and Versace, as well as magazine editors from "GQ", "Rolling Stone", and "Vanity Fair", among others, to lend glamour to their products and layouts. Largely self-taught, Ritts developed his own style, one that often made use of the California light and landscape and helped to separate his work from his New York-based peers. From the late 1970s until his untimely death from AIDS in 2002, Ritts' ability to create photographs that successfully bridged the gap between art and commerce was not only a testament to the power of his imagination and technical skill, but also marked the synergistic union between art, popular culture, and business that followed in the wake of the Pop Art movement of the 1960s and 1970s.
|
|
|
|