Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Heinz Goldman - Jak zdobywać klientów

24-01-2012, 7:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 55 zł      Aktualna cena: 55 zł     
Użytkownik pol12_
numer aukcji: 2045111355
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 1    Wyświetleń: 19   
Koniec: 18-01-2012 16:38:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Heinz Goldman

 

Książka "Jak zdobywać klientów" uznawana jest od wielu lat za miarodajny, w skali międzynarodowej, podręcznik do praktycznej nauki sprzedaży. Setki znanych światowych przedsiębiorstw wyposażyło swoje działy handlowe w tę książkę. Czternaste wydanie owego światowego bestsellera będzie stanowiło dla sprzedawców nieocenioną pomoc. pełne wprowadzenie w tajniki sprzedaży czternaste uzupełnione i zaktualizowane wydanie (pierwsze polskie) podręcznika skutecznej sprzedaży dotychczasowy łączny nakład: ponad trzy miliony egzemplarzy w dwudziestu dwóch wersjach językowych. Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300 pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki – na rzecz praktyki. Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list kontrolnych możesz sprawdzić i pogłębić swoje umiejętności handlowca. Jest to zorientowany na sukces kurs sprzedaży w formie książki do samodzielnego studiowania i do wdrażania zawartej w niej wiedzy fachowej. Heinz M. Goldmann uznawany jest od kilku dziesięcioleci za wybitnego eksperta w zakresie sprzedaży. Wcześniej przez długi czas sam był sprzedawcą. Obecnie cieszy się wielkim autorytetem i jako doradca ma wgląd w najnowsze metody komunikacji, marketingu i sprzedaży, stosowane w firmach rangi światowej. Uczy ponad 400 000 menadżerów i sprzedawców w Europie, USA, Ameryce Południowej, Australii i na Dalekim Wschodzie. Jest prezesem honorowym Europejskiego Stowarzyszenia Ekspertów Marketingu.