Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hearts of Iron 2 II +2 dodatki [PL,CD,PC] PLATYNA

08-07-2012, 12:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik luciupp
numer aukcji: 2427343224
Miejscowość --------------
Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-07-2012, 10:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Hearts of Iron 2

PLATYNOWA KOLEKCJA

ZAWIERA:

*HEARTS OF IRON 2

*HEARTS OF IRON 2: DOOMSDAY

*HEARTS OF IRON 2: ARMAGEDDON


Gra STAN BDB
NA PŁYTCE BRAK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA

100% SPRAWNOŚĆ

PEŁNY ORYGINALNY ZESTAW

Pentium III 1.2 GHz

256 MB RAM

karta grafiki 4 MB (Riva 128 lub lepsza)

600 MB HDD

Windows 98 SE/2000/XP

HEARTS OF IRON

Druga część jednej z najlepszych gier strategicznych w historii jakie poruszały temat II Wojny Światowej w odniesieniu globalnym, tzn. symulujących nie tylko same działania militarne, ale także wszelkie zależności gospodarczo-ekonomiczne, polityczne i społeczne. Podobnie jak poprzednio mapa gry obejmuje cały obszar Kuli Ziemskiej, my możemy stanąć zaś na czele jednego z ponad 130 ówczesnych krajów, w tym największych potęg: Niemców, Wielkiej Brytanii, Rosji, czy też Włoch. „Hearts of Iron 2” umożliwia nie tylko odtworzenie wydarzeń, jakie miały miejsce w latach poprzedzających i w których toczyła się IIWŚ, ale także na całkowitą zmianę historii.

Zasadniczo, gra bazuje na rozwiązaniach znanych z pierwszego „Hearts of Iron”, aczkolwiek doczekała się ona sporej liczby nowych cech i uaktualnień, przy czym należy zaznaczyć, że poprawa strony audiowizualnej i modyfikacja interfejsu to najmniejsze z nich. Przede wszystkim skupiono się na mechanice gry, znacznie rozbudowując nasze możliwości manipulowania państwami. Dzięki nowym opcjom dyplomatyczno-politycznym, teraz nie ma przeciwwskazań, by spróbować wpoić Marksistowskie idee obywatelom państwa niemieckiego i zobaczyć, jak wówczas potoczą się wojenne wydarzenia. Ponadto nasze możliwości zawierania przymierzy i sojuszy nie ograniczają się do jednoznacznego opowiadania się po stronie Aliantów czy też Państw Osi, gdyż nic nie stoi na przeszkodzie, by ustanowić alians z dowolnym państwem. Jest to szczególnie pomocne, gdy zdecydujemy się rządzić tak mało znaczącymi krajami jak choćby Szwecja, Rumunia czy Kolumbia. Autorzy rozbudowali również możliwości manewrów dyplomatycznych o takie elementy jak otwarty system negocjacji, czy też umowy handlowe, które umożliwiają handel pomiędzy dwoma krajami.

Jednostki wojskowe stopniowo zdobywają doświadczenie w walce, przeobrażając się z „zielonych” rekrutów w weteranów, co znacząco wpływa na ich możliwości bojowe. Aczkolwiek, każde uzupełnienie ich stanu osobowego po bitwie nowymi, nie zaprawionymi w boju ludźmi, wpływa na obniżenie ich ogólnego stopnia doświadczenia. Gracz może swobodnie zautomatyzować proces uzupełniania stanów osobowych oddziałów, jak również unowocześniania ich po wynalezieniu nowych rodzajów uzbrojenia. Podobnie jak w poprzedniej części sam decyduje o kierunku rozwoju badań naukowych, nie mniej jednak szybkość wynajdywania nowych technologii zależy od składu i jakości posiadanych zespołów badawczo- naukowych (każdy kraj może posiadać od 1 do 5 takich zespołów ulokowanych, gdzieś na jego terytorium).

Zasadniczo zmieniono system wydawania rozkazów i kontrolowania lotnictwa oraz sił morskich. Obecnie pilotom wyznaczamy cele misji na lotniskach, a po starcie maszyn możemy tylko biernie obserwować, jak radzą sobie z powierzonymi zadaniami. Podobnie rzecz masz się z marynarką wojenną, aczkolwiek w tej dziedzinie grający może nieco wspomóc sztuczną inteligencję programu, zwłaszcza jeżeli przeprowadza duże i skomplikowane desanty morskie.

W stosunku do jedynki, podniesiono rangę specjalnych scenariuszy bitewnych, których notabene przygotowano około piętnastu. Zrealizowano je także w taki sposób, by rozegranie jednego z nich zajęło nie więcej niż jedno popołudnie (1 – 3 godzin). Na początku każdego tego typu scenariusza możemy określić, czy chcemy zajmować się w nich zarówno działaniami wojennymi, jak i całym zapleczem gospodarczym, czy też wolimy skupić wyłącznie na dowodzeniu armią otrzymując takie posiłki i uzupełnienia, jak to miało miejsce w rzeczywistości. Ich budowa pozwala również na łączenie ich (przechodzenie w określonej kolejności), co umożliwia na np. prześledzenie całej IIWŚ oczami jednego sławnego generała, np. Rommela czy Pattona.

HEARTS OF IRON DOOMSDAY

Doomsday to podtytuł rozszerzenia do Hearts of Iron 2 - drugiej części jednej z najlepszych strategii w historii, poruszających temat burzliwych dziejów II Wojny Światowej. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, ów dodatek jest w pełni samodzielną produkcją. Na Hearts of Iron 2: Doomsday składają się: materiał z oryginalnej gry plus wprowadzane nowości.

Opisywany add-on przedłuża realia wirtualnych zmagań aż do 1953 roku (pojawiają się tutaj nowe misje w stylu konfliktu w Izraelu). W Doomsday zaimplementowano również całkowicie alternatywny scenariusz II Wojny Światowej do rozegrania, który pozwala na sprawdzenie jak wyglądałby porządek na naszym globie, gdyby działania militarne potoczyły się inaczej, niż znamy to z kart podręczników do historii. Ponadto, twórcy programu oddali grającym bardziej rozbudowane drzewko rozwoju technologicznego (w czasie wyścigu zbrojeń możemy konstruować różne rodzaje broni, w tym atomowej, wynajdujemy śmigłowce bojowe etc.), a także możliwość regularnego kupowania patentów na nowe uzbrojenie od swoich sojuszników.

Z pozostałych nowości wypada wymienić przede wszystkim kompleksowy, rozbudowany, ale jednocześnie prosty w obsłudze edytor poziomów, jaki można znaleźć w pakiecie z rozszerzeniem. Pracownicy firmy Paradox Entertainment postarali się także o naprawę w Doomsday dotychczas wykrytych błędów programistycznych, jak i ulepszenie algorytmów sztucznej inteligencji komputerowego przeciwnika.

HEARTS OF IRON DOOMSDAY-ARMAGEDDON

Armageddon to dodatek do popularnej strategii o tytule Hearts of Iron 2: Doomsday, której akcja została osadzona w burzliwych czasach II wojny światowej. Niniejsza produkcja jest dystrybuowana wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem internetowego systemu Gamer’sGate – można ją pobrać za uiszczeniem odpowiedniej opłaty. Do działania wymaga posiadania pełnej wersji gry Hearts of Iron 2: Doomsday.

W ramach owego booster packu developerzy przygotowali dwa scenariusze, mające miejsce w realiach wspomnianego konfliktu. Przedstawione w zabawie zdarzenia stanowią alternatywę dla wydarzeń, znanych z książek historycznych. Scenariusze te nie mają ściśle określonych dat zakończenia i mogą się zmieniać w zależności od przebiegu rozgrywki.

Zaimplementowano kilka opcji dotyczących zarówno jednostek wodnych, jak i lotnictwa. Co się tyczy tych pierwszych gracz werbuje nowe statki, poddaje modernizacji aktualnie używane i złomuje te, które już się nie nadają do walki. Natomiast w przypadku sił powietrznych zmianie ulega sposób rozpoznawania uszkodzeń maszyn oraz system rozgrywania podniebnych batalii, co znacząco zmienia balans zmagań - samoloty uczestniczą w boju dłużej i walczą efektywniej.


1XCD

warto

W razie pytań dzwoń: 782-[zasłonięte]-864 lub mail.


Real foto !!!

U mnie najtaniej i najpewniej!!
Zobacz na inne moje aukcje obojętnie ile gier kupisz za przesyłkę płacisz tylko raz!

opis gry i galeria:
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3261HEARTS OF IRON

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6286HEARTS OF IRON:DOOMSDAY

http://www.gry-online.pl/gra.asp?ID=7065HEARTS OF IRON:DOOMSDAY-ARMAGEDDON