Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HEALTH PROMOTION: PLANNING AND STRATEGIES Green

23-05-2014, 5:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 217.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178208169
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-05-2014 05:33:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95545, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14147, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73528, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78749, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92497, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95545, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14147, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73528, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78749, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92497

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Health Promotion: Planning and Strategies

HEALTH PROMOTION: PLANNING AND STRATEGIES Green

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jackie Green, Keith Tones
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 15 Feb 2010
Dimensions: 18.6 x 3.3 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 592
Condition: NEW
Product_ID: 1D47D74908

 

 

Beginning with a critical appraisal of the concept itself, the second edition of ''Health Promotion: Planning and Strategies'' outlines models for defining 'health promotion' and sets out the factors involved in planning health promotion programmes that work. Locating the principles and strategies of health promotion within an emerging sphere of multidisciplinary health, the authors show how these can be applied within a range of contexts and settings. In an attempt to bridge the gap that persists between ideological perspectives and practical implementations, they delve beyond the rhetoric of empowerment and show how it can be incorporated into practice. Focusing particularly on the synergistic relationship between policy and education, the book re-appraises the notion of health education - an idea which has become marginalised in recent years - and shows the fundamental importance of education in creating individual choice and generating effective advocacy for social change. The question of 'evidence' is central to the text and the book examines methods of evaluation and the role it plays in creating more effective health promotion programmes.The new edition offers coverage of values and ethics; working with communities; and, the settings approach, and social marketing. It also provides students with a glossary of key terms. Internationally relevant and multidisciplinary, this is an essential text for students of health studies, health promotion, public health, interprofessional social care courses, and all healthcare professionals.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ESSENTIAL SKILLS CLUSTERS FOR NURSES Childs, Coles

 PROMOTING HEALTH: A PRACTICAL GUIDE

 FOUNDATIONS FOR HEALTH PROMOTION

 COMMUNITY PUBLIC HEALTH IN POLICY AND PRACTICE

 PUBLIC HEALTH: POLICY AND POLITICS Rob Baggott

 HEALTH PROMOTION THEORY Liza Cragg, Maggie Davies