Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HEALTH PROMOTION: MODELS AND VALUES Downie

23-05-2014, 9:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 248.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178490119
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-05-2014 09:04:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28713, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26259, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56344, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78150, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73062, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28713, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26259, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56344, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78150, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73062

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Health Promotion: Models and Values (Oxford Medical Publications)

HEALTH PROMOTION: MODELS AND VALUES Downie

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: R. S. Downie, Carol Tannahill, Andrew Tannahill
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 1 Feb 1996
Dimensions: 21 x 13.8 x 1.4 cm
Format: Paperback
Pages: 234
Condition: NEW
Product_ID: A19B6B5918

 

 

The health promotion movement has gained ever more momentum in the 1990s, at international, national, and local levels. This updated and revised edition of a successful textbook reflects developments in philosophy, policy, planning, and practice since the turn of the decade. It contains new material, such as an account of who is involved in health promotion, more attention to the role of the mass media, and an expansion of the account of the role of the WHO. A new health promotion framework is built up on to the original one and there is a new chapter considering objections to health promotion.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HEALTH PROMOTION: PLANNING AND STRATEGIES Green

 FOUNDATIONS FOR HEALTH PROMOTION

 HEALTH PROMOTION: THEORY AND PRACTICE Kemm, Close

 PROMOTING HEALTH: KNOWLEDGE AND PRACTICE Katz

 THE CHALLENGE OF PROMOTING HEALTH Jones, Sidell

 HEALTH PROMOTION: PROFESSIONAL PERSPECTIVES Orme