Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HEAD iSUPERSHAPE MAGNUM + HEAD RACING 11 !!! 11/12

22-01-2012, 15:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 299 zł     
Użytkownik bigart15
numer aukcji: 2049540524
Miejscowość Warszawa - Mokotów
Wyświetleń: 162   
Koniec: 24-01-2012 17:47:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Head
Długość nart (cm): 163.00
Wiązania: Tak
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPORT PRODUKT

 

UL. MANGALIA 4

 

02-758 WARSZAWA

 

 

TEL: 509-[zasłonięte]-837

 

Santander - system ratalny

 

RATY: 1% MIESIĘCZNIE

 

WPŁATA NA KONTO: 25ZŁ

 

POBRANIE: 40ZŁ

 

ODBIÓR OSOBISTY: OZŁ

 


KURIER MASTERLINK DPD

 


PRZECZYTAJ PROSZĘ STRONĘ "O MNIE"



!! SUPER HEAD iSUPERSHAPE MAGNUM !!



Wiązania: HEAD RACING 11 do 11 DIN


 

Sugerowana cena detaliczna: 2.599zł


KOLEKCJA 2011/2012


 DWULETNIA GWARANCJA


PARAGON LUB FAKTURA VAT



 Długość: 163CM


 Taliowanie:[zasłonięte]120-716mm


 Promień skrętu: 12,4m


Na innych moich aukcjach dostępne są długości:


 156; 163 I 170 cm


 Szybkie i łatwe w obsłudze, w pełni wyposażone maszyny wyścigowe. Dobre również na miękki śnieg, ale nie dla "miękkich" narciarzy. Wykonane w konstrukcji Worldcup Sandwich i wyposażone w technologię KERS.

Właściwości













KERS
Technologia Intelligence
Konstrukcja Worldcup Sandwich
Rdzeń drewniany
Ślizg UHM C, struktura Race
Płyta Speed Plate + (13mm)
Wiązania: HEAD Freeflex Pro 11 (white/black)




KERS

Kinetic Energy Recovering System













EXTRA DOŁADOWANIE

Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu.

Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.

JAK TO DZIAŁA?

Narty doświadczają maksymalnego wygięcia na końcu skrętu. W tym momencie aktywny microchip uwalnia energię do włókien w tylnej części narty. Tył narty natychmiast sztywnieje zwiększając odbicie, które potęguje przyspieszenie w końcowej fazie wyjścia ze skrętu.

ZAPLECZE TECHNICZNE

Technologia HEAD KERS jest ewolucją idei stojącej za technologią HEAD Intelligence. W przeciwieństwie do Intelligence, KERS nie wpływa na sztywność poprzeczną narty, ale dodatkowo wzmacnia jej elastyczność wzdłużną. Ponadto technologia KERS oparta jest na zupełnie nowym chipie zdolnym do kumulowania energii oraz przechowywania jej aż do właściwego momentu.

Włókna piezoelektryczne przekształcają energie kinetyczną w energię elektryczną, która jest magazynowana w zatopionym w narcie chipie. Energia elektryczna jest natychmiastowo uwalniana do odpowiednich części narty wskazywanych przez specjalne czujniki. Uwolnienie energii w odpowiednim czasie jest automatycznie kontrolowane i skoordynowane. W zależności od sztywności poszczególnych modeli nart, czujniki są wcześniej programowane: im bardziej agresywna ma być narta, tym sztywniejsza stanie się jej tylna część.







KERS





























Dokonując zakupu w autoryzowanych punktach sprzedaży masz pewność oraz gwarancję jakości - lista sklepów na www.head.pl

















INTELLIGENCE™ TECHNOLOGY - electronic ski management system







The Extra Boost

ZASADA

Włókna Intellifibers z materiału piezoelektrycznego zostały umieszczone pod kątem 45° przed wiązaniem narty. Reagują one na impulsy mechaniczne pochodzące z ugięcia nart i przekształcają je w energie elektryczną. Im mocniejszy nacisk na nartę tym więcej wytworzonej energii.

Uzyskana energia elektryczna trafia do włókien. Powoduje ich usztywnienie, tym samym zwiększając sprężystość i sztywność skrętną narty.

EFEKT


Ułożenie włókien pod kątem 45° zwiększa sztywność skrętną narty, wciskając krawędź jeszcze bardziej w śnieg podczas skrętu.

Przy większej prędkości cała narta zostaje jeszcze bardziej usztywniona.