Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,
pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Tel. 696-[zasłonięte]-356
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
25-382
Kielce
ul. Skalista 52c
|
|
Head
basowy o mocy 500W, wbudowany tuner, 3 pamięci ustawień użytkownika,
4-pasmowa regulacja barwy, w pełni lampowe brzmienie, spectra
kompresor, TweeterTone, symetryczne wyjście XLR z opcją Pre/Post EQ, AUX
Kiedy w 2009 r. na targach Winter NAMM, TC Electronic prezentował swoją
nową linię sprzętu muzycznego, wśród wszystkich zgromadzonych
zapanowało nie lada poruszenie. Przedstawiony wówczas po raz pierwszy,
zestaw basowy składający się z z wzmacniacza typu head [RH 450] oraz
specjalnie dedykowanych kolumn głośnikowych [RS 210/212/410] otwierał
nową, piękną kartę w historii duńskiego koncernu.
W pierwszej chwili próba odpowiedzi na pytanie, co skłoniło renomowaną
markę do rozszerzenia swojej oferty o produkty przeznaczone dla
basistów, może nastręczać pewne trudności. Jeśli jednak weźmiemy pod
uwagę cały dorobek TC w dziedzinie cyfrowego przetwarzania sygnału oraz
fakt, że jedną ze spółek-sióstr wchodzącą w skład TC Group jest Tannoy
czyli jeden z najpopularniejszych producentów studyjnej jakości
monitorów odsłuchowych, wszystko zaczyna układać się w logiczną całość.
Światek muzyczny nie ochłonął jeszcze po prezentacji wspomnianego
zestawu, a już pojawił się kolejny - ostry jak brzytwa - head basowy BH
500 oraz seria dedykowanych pieców BC 210/212/410. Zarówno nowy
wzmacniacz, jak i poprzednie konstrukcje, z których jedną sygnował
swoim nazwiskiem wielki Francis „Rocco” Prestia [Staccato'51], to
odpowiedź skierowana do wszystkich osób kwestionujących ambicję
duńskiego producenta, który poprzez linię produktową Bass Amp 2.0,
zapragnął na nowo zdefiniować brzmienie basu.
Co na pokładzie?
500 – watowy wzmacniacz oferuje znany już z wcześniejszych modeli 3 –
pasmowy kompresor Spectracomp, innowacyjne rozwiązanie pozwalające na
wielozakresową regulację, wirtualne oddzielanie pojedynczej struny,
nawet gdy są uderzane jednocześnie. Funkcja Tubetone emuluje lampową
charakterystykę zarówno przedwzmacniacza jak i końcówki mocy. Wejście
instrumentalne jack posiada regulację Gain, które pozwala na dokładne
dopasowanie czułości stopnia wejściowego do impedancji gitar z
aktywnymi bądź pasywnymi pickupami. Za korekcję odpowiada sekcja Tone
Control, znajdziemy w niej 4 – pasmowy Equalizer [BASS LO-MID, HI-MED,
TREBLE] oraz pokrętło Tweetertone, regulujące głośność przetwornika
wysokoto nowego w podłączonym zestawie głośnikowym. Całość dopełnia
funkcja Mute, wbudowany tuner chromatyczny, układ Contour z dwoma
ustawieniami, a także możliwość zapisania trzech różnych ustawień
wzmacniacza, wykorzystując dostępne banki pamięci. Na przednim panelu
nie mogło oczywiście zabraknąć wejścia sygnałowego audio [AUX IN],
wyjścia słuchawkowego oraz symetrycznego wyjścia liniowego XLR z opcją
Pre/Post EQ.
Unikalne cechy wyróżniające BH 500:
SpectraComp™, trójpasmowy kompresor,
TubeTone™, lampowa charakterystyka
przedwzmacniacza oraz końcówki mocy,
TweeterTone™, regulacja głośnika wysoko
tonowego w podłączonym zestawie,
4 – pasmowy Equalizer [Bass Lo-Mid,
Hi-Med, Treble],
Możliwość zapisania w pamięci trzech
różnych ustawień wzmacniacza,
Wbudowany tuner,
Dwa ustawienia Contour,
Wejście AUX [odtwarzacz CD, mp3],
Wyjście słuchawkowe,
Symetryczne wyjście XLR,
Moc: 500W.
Dane Techniczne:
Sekcja wejścia:
Typ gniazda dla wejścia: ¼'' jack,
Impedancja wejścia:1 Mohm / 100 pF,
Zakres wzmocnienia: -96 to 36dB,
Kontrola tonów:
Bass: częstotliwość środkowa: 100 Hz
[wzmocnienie: +15/-24dB],
Średnie niskie: częstotliwość środkowa:
335 Hz [wzmocnienie: +15/-24dB],
Średnie wysokie: częstotliwość środkowa:
900 Hz [wzmocnienie: +15/-24dB],
Wysokie: częstotliwość środkowa: 1600Hz
przy wzmocnieniu: -24 do 0dB; 4000Hz przy wzmocnieniu: 0 do +15 dB,
Wysokie tony: zakres odtwarzania od 0 do
10; L-PAD Cabinet Recreation,
Brzmienie lampowe: zakres regulacji od 0
do 10,
Kompresor spektralny: 3 – pasmowy,
Pamięć użytkownika: 3 banki pamięci,
zachowują ustawienia wszystkich kontrolerów z wyjątkiem Mute i Master,
Tuner, zakres strojenia: od B0 [30.87
Hz] do G4 [392.00 Hz],
Mute: wyciszenie na wyjściu głośnikowym,
słuchawkowym i symetrycznym,
Poziom Master / Wyjście słuchawkowe:
studyjnej jakości wzmacniacz słuchawkowy,
Impedancja wyjścia słuchawkowego: 40 -
600 Ohm,
Zasilanie: 100 - 120V~ lub 220 - 240V~
50/60Hz [65 W - 1/8 mocy szczytowej],
Moc znamionowa: 500 W; [1000 W moc
szczytowa],
Wyjście symetryczne: XLR z
przełącznikiem Pre/ Post Pre-amp,
Maksymalny poziom wyjściowy: + 2 dBu,
Optymalna impedancja: 600 Ohm,
Wejście Rehearsal: stereo RCA,
kompatybilne z Ipod,
Wymiary: 462 x 135 x 380 mm,
Waga: 13 kg,
Wykończenie: Tolex, ręcznie wykonana
drewniana skrzynia.
|