Koszty przesyłki |
wysyłka - jeden spray | 10,00 zł | wysyłka - dwa spray-e | 12,00 zł | wysyłka - trzy i więcej | 15,00 zł |
Konta bankowe |
Numer | 91 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5770000 [zasłonięte] 570095 | Bank | BZ WBK | Dane | Lakserwis Jan Nowak , ul. Składowa 2 , 67-100 Nowa Sól |
|
|
wszystkie materiały lakiernicze są nabijane w opakowania dystrybuowane przez firmę BOLL lub HAYA objętość opakowania 400 ml
Dorabiamy kolory do wszystkich samochodów - tysiące kolorów , tysiące odcieni , w/g marek , modeli , roczników. Lakiery o bardzo dużej sile krycia , bardzo dobrej " pasowalności ".
Proponuję Państwu zakup lakieru akrylowego , bazy metalicznej lub perłowej w/g numeru (kodu). Wszystkie samochody posiadają takie numery, które występują w różnych miejscach i określone jako CODE , COLOR, FARBE COLOR itp., w razie wątpliwości z wielką przyjemnością pomogęPaństwu określić ten numer (proszę o mail lub telefon), w celu określenia koloru proszę także podać markę , model , rok produkcji (czasami jedno oznaczenie koloru ma kilka odcieni ) , ważne jest także określenie miesiąca produkcji danego modelu , gdyż może wystąpić kilka alternatyw jednego koloru w zależności od miesiąca produkcji.
a teraz bonus !!!
lakier samochodowy w formie zaprawki w buteleczce 30ml ( z kulką i pędzelkiem ) baza metaliczna lub lakier akrylowy (do lakiery akrylowego należy dokupić utwardzacz poj.15 ml - koszt 3 zł )
..... a oto , jak się to robi ..... :
Szanowni Państwo , powstało dużo gadżetów związanych z formą aplikacji lakierów samochodowych spray-em i są reklamowane np :
-
lakiery nabijane są do najlepszych na rynku i jedynych na allegro pojemników itd., itp., .....
-
za pomocą tego najbardziej zaawansowanego technologicznie aerozolu, możesz uzyskać efekty najbliższe do natrysku profesjonalnym pistoletem. Pierwsza, podstawowa regulacja kierunku strumienia, pozwala na natrysk farby zarówno w pionie, jak i poziomie .
Te wszystkie "wspaniałe" formy aplikacji są niestety drogie , czyli kosztowne , a w zasadzie w trakcie aplikacji lakierów stosuje się tylko jedną formę aplikacji - wertykalną , czyli elipsa góra - dół i tak są zrobione wszystkie dozowniki , a co ważne są one tańsze , po co przepłacać za coś co się nie stosuje , poniżej na zdjęciu jest pokazana profesjonalna forma aplikacja pistoletem lakierniczym, tak malują profesjonaliści :
i tak właśnie zostały zaprojektowane dysze , aby natrysk odzwierciedlał aplikację pistoletem profesjonalnym .
Regulacja dyszy w pionie lub poziomie , a jeszcze do tego dozowanie ilości materiału lakierniczego może tylko przysporzyć dużo kłopotów i zamiast pomóc stworzy problemy z uzyskaniem prawidłowej powierzchni.
....i na koniec dwa problemy , o których chciałbym napisać ......
proszę nie oklejać miejsc , na które aplikujemy lakier-farbę samochodową , ponieważ po usunięciu taśm lakierniczych i papierów ochraniających , będzie widoczna ta ilość lakieru , którą nanieśliśmy na uszkodzone miejsce , zdecydowanie lepiej będzie , gdy w kartonie wytniemy otwór większy od powierzchni , na który będziemy aplikować lakier samochodowy i karton ten będzie kilka centymetrów nad tą powierzchnią . W ten sposób nie będzie zaznaczonych krawędzi tylko powstanie drobny odkurz , który po wyschnięciu będzie można usunąć miękką szmatką i pastą polerską .
bardzo ważny jest sposób aplikacji materiału lakierniczego i odległość od powierzchni lakierowanej , proszę zwrócić uwagę na ostatnią warstwę tzw. wypylającą , otóż jeżeli farba samochodowa jest bazą metaliczną to zwiększając odległość od powierzchni lakierowanej , opiłki aluminium pozostaną na powierzchni ostatniej warstwy i w ten sposób kolor będzie jaśniejszy , a gdy odległość od powierzchni lakierowanej będzie mniejsza , spowodujemy "wbicie" opiłków aluminium w głąb warstwy i tym samym spowodujemy , że ostateczny wygląd koloru będzie ciemniejszy .
-
niektóre kolory uzyskują odpowiedni odcień dopiero po pełnym utwardzeniu , kolory : biały , niebieski w zasadzie już po godzinie , kolor czerwony wymaga dłuższego czasu - czasami kilka dni .
Zapraszamy na nasze aukcje |
|
|
|