Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HAVE A NICE CONFLICT Scudder, Patterson

11-03-2015, 7:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 150.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5073921260
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015 06:57:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97896, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82027, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52821, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72682, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40551, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97896, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82027, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52821, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72682, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40551

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Have a Nice Conflict: How to Find Success & Satisfaction in the Most Unlikely Places

HAVE A NICE CONFLICT Scudder, Patterson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tim Scudder, Michael Patterson, Kent Mitchell
Language: English
Publisher: Jossey Bass
Publication Date: 20 Feb 2012
Dimensions: 16.2 x 2.1 x 21.9 cm
Format: Hardcover
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: 111DBAB767

 

 

How to successfully navigate and prevent conflict From the publishers of the popular Strength Deployment Inventory, Have a Nice Conflict follows one man's fight to rescue his sinking career. Sales manager John Doyle would consider his career a success-he's his company's top revenue driver, and his take-charge attitude gets the job done. However, when he is passed over for promotion-again-after losing two direct reports, who cite his abrasive style as their reason for leaving, John is forced to reassess how he approaches his relationships. With the help of Mac, an expert in the art of Relationship Awareness Theory, John learns the three stages of conflict, and how he reacts in each. Once John recognizes his own values and trigger points, as well those of other people, he becomes able to better navigate terse situations, express his points in a way that resonates for other people, and even avoid conflict altogether. Equipped with this new understanding of how other people interpret and react to conflict, John soon finds all the relationships in his life-both at work and at home-improving.Reveals a practical understanding of how conflict really works Shows how to recognize its initial stages of conflict, how to navigate it better to diffuse a situation, and how to understand the values of the other person to better frame your point for them Provides guidance for moving beyond conflict to enhance relationships Includes a five-step framework (anticipate, prevent, identify, manage, and resolve) and tools for locating conflict triggers in ourselves and others Anyone can profit from the tools in this book to understand and take control over conflict.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 AS THE FUTURE CATCHES YOU Juan Enriquez

 NUDGE Richard Thaler, Cass Sunstein

 THE CHALLENGER SALE Matthew Dixon, Brent Adamson

 THE FIVE DYSFUNCTIONS OF A TEAM Patrick Lencioni

 MASTERING THE REQUIREMENTS PROCESS Robertson

 TO SELL IS HUMAN Daniel Pink