Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

!HASEGAWA 1:[zasłonięte]200 106 Boeing 727-200 Northwest

31-12-2014, 17:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik MirageHobbyShop (0)
numer aukcji: 4909194095
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 31-12-2014 17:15:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
 
telefon
606 [zasłonięte] 11 22
 
 
email
[zasłonięte]@mirage-hobby.pl
 
 
godziny otwarcia
Pon - Pt 9 - 17
 
 
 
adres

Mirage Hobby Shop

(1. piętro)
Ul. Powsińska 42/44
02-903 Warszawa

 
Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty.
Paczki wysyłamy Pocztą Polską lub Kurierem
 
  • Paczka - 10.00 zł
  • Paczka pobraniowa - 15.00 zł
 
ODBIÓR OSOBISTY:
 
 
Płatność gotówką/kartą
przy odbiorze po wcześniejszym ustaleniu terminu.

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

payu

Nr. konta

22 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1230040 [zasłonięte] 212101

 

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

 ZAMÓWIENIA

HURTOWE

dla: sklepów, sieci handlowych, księgarni, sklepów internetowych, instytucji.

Kontakt:

[zasłonięte]@mirage-hobby.pl

tel. 22 [zasłonięte] 14

 

 


Boeing 727-200 Northwest Air

 

Plastikowy model do sklejenia i pomalowania.

 

Producent: HASEGAWA

skala: 1/200

nr. katalogowy: 10636

 


Zestaw NIE zawiera:
- kleju
- farb
- narzędzi

Produkt przeznaczony dla osób powyżej 14 roku życia.

 


 

 

Northwest Airlines

Powstała w 1926 jako Northwest Airways amerykańska linia lotnicza z siedzibą w Eagan w stanie Minnesota. Zakończyła działalność w 2010 po połączeniu z Delta Air Lines. W tym czasie linia posiadała 126 Airbus A320/A319, 32 Airbus A330, 16 Boeing 747-400, 61 Boeing 757, 68 McDonnell Douglas DC-9 i 15 transportowych Boeing 747-200F.


Boeing 727 – odrzutowy samolot pasażerski wąskokadłubowy, średniego zasięgu, produkowany od 1963 do 1984 roku przez firmę Boeing w USA. Wyprodukowano 1832 egzemplarze.

BOEING 727-200 - oblatany w 27 lipca 1967 roku, pierwsza dostawa miała miejsce 14 grudnia 1967 roku - samolot otrzymały linie Northwest. Jest to wydłużona wersja Boeinga 727-100, seria 200 jest o 6 m dłuższa (ma 46,7 m ) od 100 (ma 40,6 m). 3 m zostały dodane przed skrzydłami, a kolejne 3 za nimi. Rozpiętość skrzydeł i wysokość samolotu pozostały takie same, jak w wersji 727-100 (odpowiednio: 32,9 m, 10,3 m).
Wersje samolotu

Historia

Pracę nad nowym samolotem pasażerskim przeznaczonym do obsługi średnich tras rozpoczął się w 1958 roku. Głównym inżynierem został Jack Steiner. Podstawowym zagadnieniem była liczba użytych silników. Przyjęto konfigurację trzysilnikową, dającą w tamtym okresie najlepszą równowagę pomiędzy kosztami eksploatacji, bezpieczeństwem lotu i osiągami. Cały program budowy nowej maszyny obarczony był dużym ryzykiem porażki. Nowa konstrukcja miała się mierzyć z konkurencją ze strony wchodzących do eksploatacji samolotami Sud Aviation Caravelle, Convair 880, Hawker Siddeley Trident i turbośmigłowym Lockheed L-188 Electra a sam Boeing większość swoich środków zaangażował w pracę nad Boeingiem 707. Zielone światło dla nowej konstrukcji dał prezes firmy William Allen pod warunkiem zebrania zamówień na 100 samolotów do grudnia 1960 roku. Na jeden dzień przez wyznaczonym przez Allena terminem Boeing uzyskał zamówienia na 80 egzemplarzy od linii United Airlines i Eastern Air Lines. Pomimo tego, że warunek zdobycia zamówienia na sto samolotów nie został spełniony, Allen wyraził zgodę na kontynuowanie prac i budowę maszyny prototypowej. Potencjał odbiorców pozwalał żywić nadzieję na zwrot zaangażowanych środków i dalsze zamówienia. Głównym odbiorcą, dyktującym warunki jakie musiała spełnić nowa konstrukcja została linia Eastern Air Lines, która potrzebowała maszyny zdolnej do operowania z lotnisk o ubogiej infrastrukturze i obsługi tras średnich i krótkich. Te warunki zmusiły konstruktorów do zaprojektowania samolotu wyposażonego w schody do wejścia i zejścia z pokładu bez korzystania z pomocy z podstawianych schodów oraz wyposażonej w pomocniczy zespół napędowy. Krótkie i średnie trasy charakteryzują się dużą częstotliwością startów i lądowań, zatem nowy samolot musiał charakteryzować się wytrzymałym podwoziem. Pracę nad maszyną prototypową rozpoczęły się pod koniec 1960 roku. Boeing 727 pierwszy raz znalazł się w powietrzu w 1963 roku i przez następną dekadę był najpopularniejszym samolotem pasażerskim na świecie. Był najlepiej sprzedającym się samolotem odrzutowym aż do lat 80. XX wieku, kiedy został wyprzedzony pod tym względem przez swojego następcę Boeinga 737. Stał się pierwszym samolotem pasażerskim sprzedanym w ilości ponad 1000 sztuk (we wrześniu 1972) i pierwszym, który przewiózł miliard pasażerów (w grudniu 1977).