Witam,
mam na sprzedaż tanio (bo już nie jest mi potrzebne) Harvard Business Review POLSKA Wydanie specjalne GRUDZIEŃ 2010 - STYCZEŃ 2011
Waga 580 g
Oryginalna cena to 125 zł, ja sprzedaję za 29 zł.Zawiera artykuły:
Trendy Jak internet zmienia proces zakupowy klienta Janusz Moneta, Dariusz Piwowar Wolimy telewizję z reklamami Leif Nelson Zadbaj o właściwe proporcje pomiędzy składnikami ceny Rebecca Hamilton, Joydeep Srivastava Odnowienia kontraktów i niższe rabaty: dwie okazje do szybkich zwycięstw Barry Trailer Serwis przez internet przynosi korzyści – ale więcej kosztuje Dennis Campbell, Frances X. Frei Powody, dla których pułkownik Sanders ma swoje muzeum Ries Roowaan Jak walczyć z oszustami w branży reklamy internetowej Benjamin Edelman Wpływ osobowości na wyniki pracy handlowców Mariusz Trojanowski, Paweł Wójcik Jak podwyższać ceny po obniżkach David M. Hardesty, Michael Tsiros Niedoceniana sztuka budowania doświadczeń Bernd Schmitt, Izabela Zbonikowska Dostrzegaj konsumentów ekstremalnych… i naucz się ich doceniać Gunjan Bhardwaj, Jackson Dykman, Andreas B. Eisingerich, Yoshio Miyamoto Czytanie w myślach mas Andrew O'Connell Nagrywarki cyfrowe zasługują na sympatię reklamodawców Andrew O'Connell Artykuł Zmiana podejścia do marketingu Gaurav Bhalla, Christine Moorman, Roland T. Rust Zaufanie: tajna broń sprzedawcy Mirosław Koszewski Budowanie marki w epoce cyfrowej David C. Edelman Kluczowa rzecz, o której trzeba pamiętać, budując wartość marki Patrick Barwise, Seán Meehan Co zrobić, aby klienci przestali koncentrować się na cenie Marco Bertini, Luc Wathieu Przestań zabiegać o zachwyt klientów Matthew Dixon, Karen Freeman, Nicholas Toman Jak łączyć produkty z usługami: praktyczny przewodnik Venkatesh Shankar, Leonard L. Berry, Thomas Dotzel Uwolnij pełen potencjał marketingu Beth Comstock, Ranjay Gulati, Stephen Liguori Wykorzystywanie informacji zwrotnych od klientów Rob Markey, Fred Reichheld, Andreas Dullweber Raport Klient 2.0: nowe wartości i oczekiwania Wywiad Skuteczna sprzedaż w czasach internetu David Lambert, Katarzyna Bachnik Komentarz Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 1 Kazimierz Stańczak Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 2 Grzegorz Karasiewicz Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 3 Tomasz Zadroga Sekcja specjalna Kryzys kalifornijski: lekcja ku przestrodze Tomasz Zadroga Idealny świat to świat bez wypadków Arkadiusz Nowiński Jakość i efektywność usług receptą na stagnację rynków Marta Dobrowolska, Maciej Kułacz, Łukasz Marczyk Punkt widzenia Nowa definicja porażki potrzebna od zaraz Seth Godin Czas na pełną odpowiedzialność Rosabeth Moss Kanter Jak to zrobiłem Zwrot w sprzedaży: od orientacji na ilość do budowania relacji Bogusława Matuszewska Prezes firmy Aflac opowiada, jak zakochał się w kaczorze Daniel P. Amos Refleksje Ben Bradlee Ben Bradlee Studium przypadku Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? Bronisław Chmielowski, Marek Seralis