Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą [BOOK]

28-01-2012, 1:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.50 zł     
Użytkownik shuflada_pl
numer aukcji: 2022360099
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 26-01-2012 16:06:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.

Powiększenie
wydawnictwo: Onepress |

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

ISBN: 83-7361-931-3
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]36193
oprawa: twarda
ilość stron: 248
wymiary: A5
rok wydania: 2006
stan: nowa
cena: 62,55


Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne

  • Budowanie uczących się organizacji
  • Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów
  • Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie

Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią -- sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne -- stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.

  • Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
  • Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
  • Zarządzanie procesem twórczym
  • Proces uczenia się organizacji
  • Wdrażanie innowacji w firmie
  • Rozwijanie potencjału intelektualnego

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.




SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.