Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-0910-9 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46091 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
200 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2007 |
stan: |
nowa |
cena: |
62,55 |
Złożony proces formowania odporności
Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego psychicznego nacisku. W cenie są zatem profesjonalne narzędzia umożliwiające wyćwiczenie skutecznych reakcji, dzięki którym w każdej chwili możliwe będzie zmierzenie się z nadchodzącym kryzysem. Podobnie rzecz ma się w przypadku organizacji. By móc utrzymać się na rynku i święcić kolejne sukcesy, muszą one zdobyć umiejętność stawiania na wartości budujące wokół nich taką barierę ochronną, która jednocześnie nie będzie ograniczać ich rozwoju.
Kolejna pozycja przygotowana przez Harvard Business School Press jest lekturą niezwykle inspirującą. Opierając się na metodach zbadanych empirycznie, tworzy model, z którego z powodzeniem może skorzystać każdy menedżer szukający sposobów trwałego wzmocnienia swojej firmy.
- Bolesne doświadczenia w karierze lidera.
- Umiejętność przetrwania w toksycznych warunkach.
- Prowadzenie zwycięskich bitew w ekstremalnych sytuacjach.
- Zdobywanie praktyki w trudnych chwilach i stawanie się wybitnym przywódcą.
"Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych" to zbiór artykułów dostarczających specjalistom i menadżerom na różnych szczeblach kariery cennej wiedzy, pozwalającej im zwiększyć konkurencyjność na współczesnym rynku. Międzynarodowej sławy autorytety, posiadające długoletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, a także młode gwiazdy oferują nieocenione źródło dogłębnie przeanalizowanych danych oraz świeżych pomysłów. Wydawnictwo zostało już docenione przez najwybitniejszą kadrę menadżerską organizacji rozproszonych po całym świecie.