Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

11-03-2012, 21:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2114312506
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 12   
Koniec: 12-03-2012 02:00:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press

Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7361-912-7
  • liczba stron: 226
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: vip
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]006-01
  • Opis

    Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

    "Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

    • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
    • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
    • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
    • Wydłużanie linii produktów
    • Projektowanie strategii rozwoju marki
    • Zarządzanie portfelem marek

    Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

    Spis treści:

    Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)

    ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

    Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)

    JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

    Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)

    REGINA FAZIO MARUCA

    Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)

    DAVID A. AAKER

    Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)

    JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

    Logika wydłużania linii produktów (145)

    DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ
    JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO
    "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

    Czy tę markę można ocalić? (169)

    REGINA FAZIO MARUCA

    Najlepsza strategia marki (193)

    VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

    O autorach (215)

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa