Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Brand Management (The Harvard Business Review Paperback Series)
Autorzy: Harvard Business School Press
Rok wydania: 2006
Stron: 226
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-912-7
Format: A5
Oprawa: twarda
Książka jest nowa
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
- Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
- Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
- Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
- Wydłużanie linii produktów
- Projektowanie strategii rozwoju marki
- Zarządzanie portfelem marek
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
helion_promocja1 onepress_marketing