Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem...

19-01-2012, 15:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998827017
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 01:15:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw

Wydawnictwo: OnePress



Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  • Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  • Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  • Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  • Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  • Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  • Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

"Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.


Spis treści:

Partnerstwo w ramach łańcucha dostaw (7)
DOUGLAS M. LAMBERT I A. MICHAEL KNEMEYER

Keiretsu - prawdziwe partnerstwo z kooperantami (29)
JEFFREY K. LIKER I THOMAS Y. CHOI

Umiejętność szybkiego reagowania (57)
KASRA FERDOWS, MICHAEL A. LEWIS I JOSE A.D. MACHUCA

Budowanie relacji w ramach łańcucha dostaw (75)
ROZMOWA ZE SCOTTEM BETHEM, DAVIDEM N. BURTEM, WILLIAMEM COPACINO, CHRISEM GOPALEM, HAU L. LEE, ROBERTEM PORTEREM LYNCHEM I SANDRA MORRIS

Sekret najbardziej efektywnych łańcuchów dostaw (99)
HAU L. LEE

Właściwości kodu genetycznego systemu produkcyjnego Toyoty (129)
STEVEN J. SPEAR I H. KENT BOWEN

Jak Toyota wychowuje menedżerów (159)
STEVEN J. SPEAR

Efektywność łańcucha dostaw: kluczem może być zgodność celów i bodźców jego uczestników (185)
V.G. NARAYANAN I ANANTH RAMAN

O autorach (209 )

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje