Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Wydawnictwo: OnePress Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.
- Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
- Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
- Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
- Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
- Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
- Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.
"Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
Spis treści:Partnerstwo w ramach łańcucha dostaw (7) DOUGLAS M. LAMBERT I A. MICHAEL KNEMEYER Keiretsu - prawdziwe partnerstwo z kooperantami (29) JEFFREY K. LIKER I THOMAS Y. CHOI Umiejętność szybkiego reagowania (57) KASRA FERDOWS, MICHAEL A. LEWIS I JOSE A.D. MACHUCA Budowanie relacji w ramach łańcucha dostaw (75) ROZMOWA ZE SCOTTEM BETHEM, DAVIDEM N. BURTEM, WILLIAMEM COPACINO, CHRISEM GOPALEM, HAU L. LEE, ROBERTEM PORTEREM LYNCHEM I SANDRA MORRIS Sekret najbardziej efektywnych łańcuchów dostaw (99) HAU L. LEE Właściwości kodu genetycznego systemu produkcyjnego Toyoty (129) STEVEN J. SPEAR I H. KENT BOWEN Jak Toyota wychowuje menedżerów (159) STEVEN J. SPEAR Efektywność łańcucha dostaw: kluczem może być zgodność celów i bodźców jego uczestników (185) V.G. NARAYANAN I ANANTH RAMAN O autorach (209 )
|