Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-0909-3 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46090 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
216 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2007 |
stan: |
nowa |
cena: |
62,55 |
Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.
- Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
- Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
- Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
- Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
- Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
- Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.
"Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.