Skuteczne strategie marketingowe
dzięki wiedzy z najwyższej półki!
„O strategiach marketingowych” Harvard Business Review Polska – najlepsze praktyki marketingowe w wygodnej formie audiobooka i bez kosztów przesyłki!
Potrzebujesz podnieść efektywność działu marketingu? Sprawdź światowe rozwiązania i trendy. Skorzystaj ze sprawdzonych strategii!
Harley-Davidson to jedna z 50 najlepszych globalnych marek, wyceniona na 7,8 mld dolarów. Lecz jeszcze w 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie sukcesu było przyjęcie nowatorskiej wtedy, a naturalnej dziś, strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu się firmy w budowę wspólnoty wokół marki. Udało się – firma wyszła z kłopotów, a marka przekroczyła granicę motoryzacyjnej niszy i obsługuje dziś odzież, obuwie, kosmetyki i galanterię...
„O strategiach marketingowych” zainspiruje Cię do owocnych zmian. Sprawdź:
- Co jest mocną stroną Twojej oferty, gdzie leżą jej słabości?
- Jak zakończyć wojnę między marketingiem a sprzedażą?
- Co zrobić, by nie zaniżać ceny i przekonać do niej klienta?
- W jaki sposób korzystać z technologicznej rewolucji?
- Jak doceniać klientów, by byli źródłem nowych transakcji?
Audiobook dla każdego menedżera, który liczy się z konkurencją, chce zakończyć wojnę między sprzedażą a marketingiem i wie, że nie można spodziewać się lepszych wyników, stale robiąc to samo.
SPIS TREŚCI:
Zmiana podejścia do marketingu
Budowanie marki w epoce cyfrowej
Marketingowa krótkowzroczność
Marketingowy błąd w sztuce: skąd się bierze i jak go naprawić
Ocena marki
Gospodarka kobiet
Propozycja wartości dla klienta na rynku biznesowym
Sprawdzone sposoby budowania społeczności wokół marki
Najważniejszy jest wskaźnik wzrostu
Jak położyć kres wojnie między Sprzedażą a Marketingiem
Autorzy: Roland T. Rust, Christine Moorman, Gaurav Bhalla, David C. Edelman, Theodore Levitt, Clayton M. Christensen, Scott Cook, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Michael J. Silverstein, Kate Sayre, James C. Anderson, James A. Narus, Wouter van Rossum, Susan Fournier, Lara Lee, Frederick F. Reichheld, Philip Kotler, Neil Rackham, Suj Krishnaswamy.
Oryginalny tytuł: HBR's 10 Must Reads On Strategic Marketing
Nagranie w formacie MP3
Czas trwania: 8 godz. 05 min.
Czyta Leszek Filipowicz
Wydanie pierwsze
Wydawca: ICAN Institute
Pozycja z kolekcji 10 IDEI, seria 2
Zarządzaj firmą z sukcesem. Poznaj najskuteczniejsze strategie marketingowe, zbuduj rozpoznawalną markę i zdobywaj lojalnych klientów!
Rekomendacja praktyków biznesu
Doskonali autorzy przedstawiają swój punkt widzenia na zmieniającą się rolę strategii marketingowej. Niegdyś − planowana była na lata. Dziś − często decyduje o kształcie całości biznesu, jego wynikach i rozwoju. Warto przeczytać – to idee autorytetów najwyższej klasy.
JACEK KOTARBIŃSKI,
Senior Consultant, Euromarketer Poland
Cyfrowe technologie zmieniły otoczenie marketerów i zradykalizowały warunki konkurencji rynkowej. 10 Idei HBR przybliża najciekawsze wątki związane ze zmianą w podejściu do marketingu. Warto się z nimi zapoznać i zadać sobie pytanie – czy i ja mogę zmienić swój mix marketingowy, aby w nowy, lepszy sposób wesprzeć budowanie własnego biznesu?
AGNIESZAK WĘGLARZ,
dyrektor biura marketingu, relacji zewnętrznych i komunikacji korporacyjnej, Sygnity
Wysyłka następuje w przeciągu 48h od złożenia zamówienia. Rozpoczęcie realizacji zamówienia złożonego w piątek po godz. 14:00 następuje w najbliższy dzień roboczy.
Produkty wysyłamy od poniedziałku
do piątku, oprócz dni świątecznych
i ustawowo wolnych od pracy.