Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
Wydawnictwo: OnePress Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?
Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.
Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem. Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.
- Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
- Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
- Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
- Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.
"Strategia powinna wyrastać na błocie rynku, a nie w antyseptycznym środowisku wieży z kości słoniowej." Al Ries, Jack Trout
Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmienią nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.
Spis treści: Czy klient ma zawsze rację? (7) ERIN ANDERSON I VINCENT ONYEMAH Koniec wojny pomiędzy działami sprzedaży i marketingu (31) PHILIP KOTLER, NEIL RACKHAM I SUJ KRISHNASWAMY Dostosowanie struktury sprzedaży do cyklu życia firmy (61) ANDRIS A. ZOLTNERS, PRABHAKANT SINHA I SALLY E. LORIMER Z czym mają do czynienia menedżerowie do spraw sprzedaży? (89) BARRY TRAILER I JIM DICKIE Lepsze sieci sprzedaży (111) TUBA ASTANER I DAVID GODES Odgórne zmiany w przedsiębiorstwie. Wywiad z Fredem Hassanem (137) THOMAS A. STEWART I DAVID CHAMPION Krzywa uczenia się sprzedaży (157) MARK LESLIE I CHARLES A. HOLLOWAY Odpowiedzialność ostateczna. Przewodząc współczesnej organizacji sprzedaży (183) JEROME A. COLLETTI I MARY S. FISS O autorach (203)
|