Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna...

09-03-2012, 22:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 2117709796
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-03-2012 03:48:21
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja

Wydawnictwo: OnePress



Stwórz ramy, a system ruszy
Ludzie są dla nas najważniejsi -- ta deklaracja zarządzających to często puste słowa. Szara rzeczywistość jest taka, że pracownicy są słabo motywowani i mają związane ręce. Stąd zwykle bierze się niesprawność organizacji.

Wąskie gardła firmy często bywają niewidoczne, zwłaszcza jeśli patrzy się na nią z poziomu zarządzających. Jednak to wcale nie oznacza, że liderzy powinni brać pod lupę wszystko, co dzieje się w przedsiębiorstwie. Ich celem powinno być tworzenie systemu -- ram organizacyjnych, które zapewnią pracownikom swobodę i wymuszą odpowiednie postawy oraz działania. W niniejszym zbiorze artykułów omawiane są projekty techniczne dobrze i źle skonstruowanych firm. Można tu znaleźć następujące zagadnienia:

  • stymulowanie przedsiębiorczości wśród pracowników;
  • określanie zakresów zadań, odpowiedzialności i kontroli dla różnych stanowisk pracy;
  • tworzenie takiej architektury organizacyjnej, która promuje pracę zespołową;
  • przekładanie ogólnych strategii na zadania operacyjne;
  • dzielenie organizacji na centra zysków i centra kosztów;
  • walka z firmową biurokracją.

Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. W książkach z serii Harvard Business Review zawarte są wiodące myśli i przełomowe koncepcje najlepszych autorów -- wiedza, która nie jest jeszcze szeroko rozpowszechniona, ale już teraz rewolucjonizuje nasze myślenie o sprawach biznesu.


Spis treści:

Jak projektować stanowiska pracy o maksymalnej efektywności (7)
ROBERT SIMONS

Droga od świetnej strategii do osiągania świetnych wyników (33)
MICHAEL C. MANKINS I RICHARD STEELE

Momenty wielkości. Fundamentalny stan przywództwa (59)
ROBERT E. QUINN

Zdobywanie wiedzy w ferworze działań (83)
MARILYN DARLING, CHARLES PARRY I JOSEPH MOORE

Reguły współpracy (107)
PHILIP EVANS I BOB WOLF

Human Sigma - zarządzanie jakością usług (133)
JOHN H. FLEMING, CURT HOFFMAN I JAMES K. HARTER

Wirtuozerskie zespoły (157)
BILL FISCHER I ANDY BOYNTON

Zarządzanie kreatywnością (175)
RICHARD FLORIDA I JIM GOODNIGHT

O autorach (195)

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje