Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzial

09-03-2012, 22:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 2117709797
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-03-2012 03:48:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Wydawnictwo: OnePress



Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie oddziałują także i na politykę. Jednak skoro u podstaw ich powstania leżą powiększanie zysków i gromadzenie zasobów, jaką rzeczywistość społeczną mają szansę nam wykreować?

Autorami zebranych tu artykułów są Michael E. Porter oraz C.K. Prahalad -- najlepsi światowi specjaliści w dziedzinie konkurencyjności firm oraz możliwości finansowych związanych z "najniższą warstwą piramidy", czyli największą, ale najuboższą grupą socjoekonomiczną. Wskazują oni współczesnym menedżerom korzyści płynące z zaangażowania w sprawy społeczne. Otwierają oczy na potencjał tkwiący w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu zaspokojenia potrzeb socjalnych. Zdradzają sposoby odnoszenia sukcesu na nowych rynkach dzięki marketingowi promującemu postawy obywatelskie.

  • Zarabianie na biednych -- kiedy ubodzy stają się klientami.
  • Czysta filantropia czy czysty biznes -- zarabianie dobroczynnością.
  • Handel tworzący dobrobyt -- globalizacja przynosząca korzyści.
  • Przywódcza rola przedsiębiorstw -- nowy model zachowań prospołecznych.
  • Zaangażowanie społeczne przewagą konkurencyjną -- Cisco Networking Academy Program.

"Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

"Etyka w biznesie pełni funkcję podobną do kodeksu drogowego. Nie wszyscy go przestrzegają, ale gdyby go nie było, na drogach zapanowałby chaos."
nowa filozofia w biznesie


Spis treści:

Jak obsługiwać biednych i dobrze na tym zarabiać? (7)
C.K. PRAHALAD I ALLEN HAMMOND

Filantropia przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej (35)
MICHAEL E. PORTER I MARK R. KRAMER

Jaki jest cel istnienia firm? (73)
CHARLES HANDY

Macierz prawości (93)
ROGER L. MARTIN

Ścieżka kyosei (117)
RYUZABURO KAKU

Czy osoba prawna może mieć świadomość? (143)
KENNETH E. GOODPASTER I JOHN B. MATTHEWS, JR.

Nowy model filantropii przedsiębiorstw (169)
CRAIG SMITH

Od powierzchownych zmian do poważnych transformacji (205)
ROSABETH MOSS KANTER

O autorach (233 )

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje