Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
ISBN: |
83-7361-910-0 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]36191 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
192 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2006 |
stan: |
nowa |
cena: |
62,55 |
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?
Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.
Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.
"Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.
- Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy
- Wypracowywanie własnych zasad przywództwa
- Style zarządzania: łagodne i twarde
- Komunikacja z podwładnymi
- Charyzma, osobowość i charakter przywódcy
- Przywódcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu