Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-0911-6 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46091 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
184 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2007 |
stan: |
nowa |
cena: |
62,55 |
Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian
Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniunkturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń?
Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący sukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni. John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę oddać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy.
- Poprawa konkurencyjności firmy -- modyfikacje i ulepszenia
- Programy naprawcze -- ucieczka przed niepowodzeniem
- Zmiany kulturowe -- niezdecydowanie gwoździem do trumny przedsiębiorstwa
- Menedżer czasu transformacji -- zarządzanie zmianą według formuły DICE
"Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.