Harvard Business Review Podejmowanie decyzji | | | Autor: | Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai | Wydawnictwo: | Helion | Rok wydania: | 2005 | Oprawa: | twarda z obwolutą | Format: | 14.5x21.5cm | Liczba stron: | 216 | Numer ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]36191 | Numer EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]36191 | Stan: | nowa, bez śladów użytkowania |
|
| | | -7% | 63, | 99 69,00 |
| DOBRA CENA! |
|
Opis wydawcy: Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem. Zdefiniowanie i analiza problemu Reguły podejmowania decyzji Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji Wprowadzanie decyzji w życie Wykorzystywanie przeczuć i intuicji Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie. |