Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review O innowacjach Audiobook

12-06-2015, 14:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99.90 zł     
Użytkownik HBRP
numer aukcji: 5403642879
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-06-2015 13:45:45

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zarządzaj innowacją
dzięki wiedzy z najwyższej półki!



„O innowacjach” Harvard Business Review Polska światowi eksperci o zarządzaniu innowacjami w wygodnej formie audiobooka przesyłka GRATIS!

Prowadzisz firmę, czy innowacyjną firmę?

Jeśli Twoje produkty sprzedają się same i właściwie nie masz konkurencji nie musisz czytać tej książki. To lektura tylko dla tych menedżerów i przedsiębiorców, którzy chcą uwolnić źródła innowacji drzemiące w ich firmach i nauczyć się przełomowego myślenia o biznesie. Książka skutecznie pomaga wychodzić poza schematy krępujące zdolność do tworzenia nowych pomysłów, ucząc kreatywności na konkretnych przykładach mniej i bardziej przełomowych innowacji.

Jeśli naprawdę chcesz:

  • wdrażać innowacje, które zadecydują o Twojej przewadze konkurencyjnej,
  • poznać czynniki przesądzające o sukcesie nowych produktów,
  • zdobywać przebojem kolejne rynki,

koniecznie sięgnij po 10 idei Harvard Business Review!

Wybierz sukces. Czytaj O innowacjach.

SPIS TREŚCI:

Katalizatorzy innowacyjności
Stop wojnom o innowacje
GE na drodze ku odwróconej innowacji
Mapa potencjalnych innowacji: narzędzie poszukiwania idei usprawnień i nowych produktów
Czy projekt jest realny? Czy zapewni firmie wygraną? Czy warto go wdrożyć?
Sześć mitów na temat opracowywania produktów
Innowacje: klasyczne pułapki
Planowanie przez odkrywanie
Dyscyplina w podejściu do innowacji
Zabójcy innowacji

Autorzy: Roger L. Martin, Vijay Govindarajan, Chris Trimble, Jeffrey R. Immelt, Lance A. Bettencourt, Anthony W. Ulwick, George S. Day, Stefan Thomke, Donald Reinersen, Rosabeth Moss Kanter, Rita Gunther McGrath, Ian C. MacMillan, Peter F. Drucker, Clayton M. Christensen, Stephen P. Kaufman, Willy C. Shih.

Oryginalny tytuł: HBR's 10 Must Reads on Innovation
Nagranie w formacie MP3
Czas trwania: 7 godz. 46 min.
Czyta Leszek Filipowicz
Wydanie pierwsze
Wydawca: ICAN Institute
Pozycja z kolekcji 10 IDEI, seria 2

Pozycja typu must have (and read immediately, of course!) w bibliotece każdego, kto poważnie podchodzi do zarządzania firmą
Rekomendacja praktyków biznesu

Większość innowacyjnych rozwiązań pochodzi ze świadomego, nieustannego zgłębiania możliwości, czy to w obrębie firmy, własnej branży czy otoczenia biznesowego. Pomocą w tych poszukiwaniach jest bez wątpienia publikacja O innowacjach. Serdecznie polecam!.

KRZYSZTOF SOBIESZCZEK,
dyrektor strategiczny ZenithOptimedia Group

10 idei HBR to dobry stymulant myślenia o strategicznej innowacji poszerza perspektywy i uświadamia ograniczenia".

MAREK STANISZEWSKI,
Chief Strategy Officer Havas Worldwide Warsaw, prezes Fundacji Homo Inquietus

Wystawiamy faktury VAT.
Faktura zostanie dołączona do przesyłki.

Cena wysyłki:
Wysyłka na terenie Polski: 0zł

Wysyłka zagraniczna:
Prosimy o kontakt infolinią: [zasłonięte]@hbrp.pl,
tel.: 22 11 33 444 w celu ustalenia kosztów wysyłki zagranicznej.

Wysyłka następuje w przeciągu 48h od złożenia zamówienia. Rozpoczęcie realizacji zamówienia złożonego w piątek po godz. 14:00 następuje w najbliższy dzień roboczy. 

Produkty wysyłamy od poniedziałku

do piątku, oprócz dni świątecznych
i ustawowo wolnych od pracy.

Dział Obsługi Klienta
tel.: 22 11 33 444
e-mail: [zasłonięte]@hbrp.pl

ICAN Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Sp. k.
Wydawca Harvard Business Review Polska (www.hbrp.pl)
NIP:[zasłonięte]585-10-522

Adres siedziby:
Al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa