Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review O efektywnej wspólpracy

12-06-2015, 14:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99.90 zł      Aktualna cena: 99.90 zł     
Użytkownik HBRP
numer aukcji: 5403641880
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 12-06-2015 13:45:19

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Współpracuj efektywnie
dzięki wiedzy z najwyższej półki!


„O efektywnej współpracy” Harvard Business Review Polska – światowi eksperci o sekrecie współpracy w wygodnej formie audiobooka –przesyłka GRATIS!

W procesie kalkulacji premii ze współpracy należy unikać kilku powszechnie popełnianych błędów. Nigdy nie należy zapominać o tym, że celem współpracy nie jest sama współpraca, ale wyniki biznesowe.

W wielu dobrze znanych przypadkach premia ze współpracy nigdy nie wystąpiła. Najbardziej rażącym przykładem jest przejęcie Chryslera przez Daimlera za kwotę 36 mld dolarów w 1998 roku. Transakcja ta obiecywała wystąpienie efektów synergii między dwoma producentami aut – tymczasem dziewięć lat później Daimler sprzedał 80% udziałów w Chryslerze za nędzną kwotę 1 mld dolarów.

Zatem, zanim stracisz miliardy, odpowiedz: Czy Twoja firma współpracuje efektywnie?

Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą efektywniej zarządzać zespołami i pracownikami, oraz w pełni uwolnić ich potencjał.

SPIS TREŚCI:

Czy jesteś liderem promującym współpracę?
Inteligencja społeczna i biologia przywództwa
Jednoczenie umysłów
Jak zbudować firmę nastawioną na współpracę
Burzenie silosów, czyli jak wywiązać się z przyrzeczenia „klient nasz pan”
Jak skutecznie wykorzystywać nieformalne sieci pracowników
Chcesz dobrej współpracy?
Obalając mity narosłe wokół „firmy 2.0”
Gdy wewnętrzna współpraca szkodzi firmie
Jaki model współpracy jest dla twojej firmy najlepszy?

Autorzy: John Abele, Paul Adler, Douglas Archibald, Richard Boyatzis, Daniel Goleman, Ranjay Gulati, Morten T. Hansen, Charles Heckschen, Jonathan Hughes, Herminia Ibarra, Richard McDermott, Andrew P. McAffe, Gary P. Pisano, Laurence Prusak, Jeff Weiss, Roberto Verganti.

Oryginalny tytuł: HBR's 10 Must Reads On Collaboration
Nagranie w formacie MP3
Czas trwania: 6 godz. 46 min
Czyta Leszek Filipowicz
Wydanie pierwsze
Wydawca: ICAN Institute
Pozycja z kolekcji 10 IDEI, seria 2

Żeby pracować, trzeba współpracować. Żeby współpracować, trzeba wiedzieć jak, z kim i po co. Zarządzaj firmą efektywnie dzięki efektywnej współpracy!
Rekomendacja praktyków biznesu

Z przyjemnością i pełnym przekonaniem polecam tę publikację każdemu, kto chciałby usystematyzować, poszerzyć czy odświeżyć swoją wiedzę o efektywnej współpracy."

SZYMON MIDERA,
wiceprezes zarządu Banku Pocztowego SA

Tu znajdziecie wiele inspirujących pomysłów, jak tchnąć w swoje firmy ducha współpracy. Świetna, bardzo potrzebna książka.

MARCIN KOTLAREK,
Partner & Managing Director, The Boston Consulting Group

Wystawiamy faktury VAT.
Faktura zostanie dołączona do przesyłki.

Cena wysyłki:
Wysyłka na terenie Polski: 0zł

Wysyłka zagraniczna:
Prosimy o kontakt infolinią: [zasłonięte]@hbrp.pl,
tel.: 22 11 33 444 w celu ustalenia kosztów wysyłki zagranicznej.

Wysyłka następuje w przeciągu 48h od złożenia zamówienia. Rozpoczęcie realizacji zamówienia złożonego w piątek po godz. 14:00 następuje w najbliższy dzień roboczy.

Produkty wysyłamy od poniedziałku

do piątku, oprócz dni świątecznych
i ustawowo wolnych od pracy.

Dział Obsługi Klienta
tel.: 22 11 33 444
e-mail: [zasłonięte]@hbrp.pl

ICAN Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Sp. k.
Wydawca Harvard Business Review Polska (www.hbrp.pl)
NIP:[zasłonięte]585-10-522

Adres siedziby:
Al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa