Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Negocjacje

03-06-2012, 21:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2291551089
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 19   
Koniec: 20-05-2012 11:02:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Okładka książki

Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Negotiation and Conflict Resolution (A Harvard Business Review Paperback)

Autorzy: Harvard Business School Press

Rok wydania: 2005

Stron: 232

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń

ISBN: 83-7361-909-7

Format: A5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

  • Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
  • Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
  • Godzenie skłóconych zespołów
  • Budowanie relacji biznesowych
  • Sztuka negocjowania z klientami
  • Polubowne rozstrzyganie sporów
  • Rozwiązywanie sporów przed sądem

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_komunikacja