Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Negotiation and Conflict Resolution (A Harvard Business Review Paperback)
Autorzy: Harvard Business School Press
Rok wydania: 2005
Stron: 232
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-909-7
Format: A5
Oprawa: twarda
Książka jest nowa
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych
Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
- Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
- Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
- Godzenie skłóconych zespołów
- Budowanie relacji biznesowych
- Sztuka negocjowania z klientami
- Polubowne rozstrzyganie sporów
- Rozwiązywanie sporów przed sądem
helion_promocja1 onepress_komunikacja