Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Kobiety i biznes

08-03-2012, 2:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2114312525
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-03-2012 02:00:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Harvard Business Review. Kobiety i biznes
Harvard Business School Press

Harvard Business Review. Kobiety i biznes
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-[zasłonięte]-0265-8
  • liczba stron: 232
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Helion
  • Seria: vip
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]006-12
  • Opis


    Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę… a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet?

    Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

    Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

    • obraz kobiecej drogi kariery -- raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
    • "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
    • siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
    • studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
    • praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
    • kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia.

    "Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

    Spis treści:

    Odejścia i powroty czyli jak zatrzymać utalentowane kobiety na ścieżce zawodowej (7)
    SYLVIA ANN HEWLETT I CAROLYN BUCK LUCE

    Nowa droga na szczyt (37)
    PETER CAPPELLI I MONIKA HAMORI

    Wygrana walka o talent. Czasami konieczna jest rewolucja (59)
    DOUGLAS M. MCCRACKEN

    Mały manifest nawołujący do rozbicia szklanego sufitu (79)
    DEBRA E. MEYERSON I JOYCE K. FLETCHER

    Praca zawodowa a życie prywatne. Koniec gry, w której wygrywać może tylko jedna strona (107)
    STEWART D. FRIEDMAN, PERRY CHRISTENSEN I JESSICA DEGROOT

    Różnice mają znaczenie. Nowy paradygmat zarządzania różnorodnością (137)
    DAVID A. THOMAS I ROBIN J. ELY

    Kobiety jako priorytet ekonomiczny firmy (173)
    FELICE N. SCHWARTZ

    Kobiecy styl przewodzenia (201)
    JUDY B. ROSENER

    Współautorzy (223)

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa