Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review HBRP 106/107 styczeń 2012

19-01-2012, 23:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 38 zł      Aktualna cena: 38 zł     
Użytkownik tatooska
numer aukcji: 2039943629
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 20   
Koniec: 13-01-2012 15:11:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zarządzanie zmianą, HBRP nr 106/107,
grudzień 2011 - styczeń 2012

 

Przeprowadzanie zmian jest istotą pracy menedżera. Zwłaszcza dziś nie trzeba nikogo o tym przekonywać. Dlatego obecnie palącą kwestią staje się nie: Czy zmieniać?, ale: Co zmieniać i w jaki sposób? Z tego też względu grudniowo-styczniowy numer HBRP poświęciliśmy w całości tematyce zarządzania zmianą.

Aby prosperować w długim okresie, firma musi od czasu do czasu przestawiać się na nowe tory. Według autorów artykułu "Przebuduj firmę, zanim będzie za późno" niewiele firm dokonuje tej transformacji skutecznie i na czas. Jednym ze sposobów na uniknięcie tej pułapki jest tworzenie organizacji zdolnych do ciągłej adaptacji, o czym piszemy w tekście "Zdolność do adaptacji źródłem nowej przewagi konkurencyjnej".

Polecamy Państwu też spojrzenie na zmiany z polskiej perspektywy. W numerze prezentujemy cykl wypowiedzi prezesów polskich firm "Liderzy w ogniu zmian", dyskutujemy o tym w debacie "Zarządzanie zmianą w polskich firmach", a w tekście "Globalna firma w multilokalnym świecie" Krzysztof Domarecki, prezes Seleny, przedstawia jak stworzył koncern obecny w ponad 70 państwach na całym świecie.

Polecamy także pozostałe artykuły i życzymy Państwu szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia oraz owocnych zmian realizowanych w 2012 roku.